עורך דין גירושין בבני ברק

הליכי גירושין הם מטבעם מורכבים, קשים מתישים וגם יקרים. הדבר נכון במיוחד במדינת ישראל שבה בתהליך מעורבת גם הרבנות, בהינתן שהתחתנתם כדת משה וישראל. על מנת לפשט, לייעל ולהוזיל את התהליך עד כמה שניתן, הצעד הראשון כשמחליטים להתגרש הוא למצוא עורך דין גירושין טוב. למזלכם, אם חיפשתם עורך דין גירושין בבני ברק והסביבה – הגעתם בדיוק למקום הנכון.

 

כיצד עורך דין גירושין בבני ברק יסייע לכם להגן על עצמכם בגירושין

כשליש מהזוגות הנשואים בישראל יסיימו את מערכות היחסים שלהם בגירושין, וזהו נתון מדאיג מאוד. לרבים מהזוגות הללו יש נכסים משותפים, ילדים ורכוש רב. את כל הדברים הללו צריך לדעת לחלק, ובין לבין, יש גם את נושא המזונות, שיכול להשפיע בצורה מאוד משמעותית על הגבר.

כדי לא להגיע למצב בו אחד הצדדים מתרסק כלכלית או מאבד את היכולת שלו לראות את ילדיו, צריך לקחת עורך דין עם התמחות ספציפית בדיני משפחה, אשר מכיר כיצד הנושא עובד, ואיך אפשר לנהל משא ומתן בצורה הטובה ביותר. עורכי דין המתמחים בגירושין יכולים לתת את הערך המוסף בכמה וכמה דרכים שונות.

ראשית, הם מגיעים עם המון ידע וניסיון ויכולים להרגיע אנשים שנמצאים באחת התקופות הלחוצות ביותר שלהם בחיים. בנוסף, הם מקלים מאוד על כל הנושא הבירוקרטי, מגישים את הטפסים הרלוונטיים, מקצרים תהליכים ומשתמשים בקשרים שלהם על מנת לעזור ללקוחות שלהם לסיים את התהליך מהר, ועל הצד הטוב ביותר. זה אולי נשמע פשוט, אך גם אם בני זוג נפרדים כשהם ביחסים טובים, עדיין יש מגוון רחב של אתגרים.

 

איפה נמצאים עורכי הדין הטובים ביותר במרכז לענייני גירושין?

אחד הנושאים הקריטיים שעולים כאשר באים לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין טוב במרכז הארץ הוא הנושא הכספי. מדובר בעלויות שהן לא קטנות, אך בסופו של דבר, מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה במהרה. אנשים שמנסים להתגרש ללא עורך דין, לרוב לא מצליחים להגיע להסכמות ו/או חותמים על הסכמים שהם מאוד חד צדדיים.

עורך דין גירושין, שיכול אף לייצג את שני הצדדים במקביל, יודע כיצד לנתב את המשא ומתן כך שיהיה ניתן לסיים את התהליך על הצד הטוב ביותר, וללא עלויות מוגזמות.

 

מה טווח המחירים של עו"ד גירושין בני ברק והמרכז?

העלות של עורך דין גירושין היא משתנה וטווח המחירים הוא יחסית גדול, כך שהסכום הסופי תלוי בהרבה מאוד משתנים. ראשית, כמו כל דבר אחר במדינה, יש הבדל בין עו"ד גירושין בגוש דן לבין עורך דין גירושין שנמצא בפריפריה. כמובן שהמרכז מציע גם תחרות הרבה יותר גדולה, אך גם משרדי עורכי דין עם מוניטין רב ועם יכולות מוכחות בעולם המשפחה. לכן, אם תרצו עורך דין איכותי יותר, תצטרכו לשלם יותר כסף.

 

האם עורכי דין במרכז הם יקרים יותר מעורכי דין בפריפריה?

גם בתוך גוש דן, יש טווח מחירים שהוא די רחב, ועורכי הדין היקרים יותר נמצאים בתל אביב, לעומת עורכי דין פחות יקרים, יכולים להימצא ברמת גן, גבעתיים ואפילו בני ברק. אנשים לאו דווקא מחברים את בני ברק עם גירושין, שכן אחוז נמוך יחסית של האוכלוסייה בעיר מתגרש, לאור העובדה שמדובר באוכלוסייה חרדית.

עם זאת, אם מחפשים אחר עורך דין גירושין בבני ברק והסביבה אפשר לראות מגוון אפשרויות איכותיות, של אנשי מקצוע מעולים שנותנים שירות גם למגזר החרדי, אך גם למגזר החילוני.

 

האם יש עורכי דין איכותיים בבני ברק?

בניגוד לתפיסה הרווחת, בני ברק היא לא עיר שמתעסקת אך ורק בתורה מבוקר ועד ערב. בעיר יש הרבה מאוד אנשי עסקים איכותיים, וכמה מהם נחשבים למובילים בתחומם. גם בנושא המשפט, בני ברק מציעה עורכי דין איכותיים מכל הסוגים והגוונים, כולל עורכי דין גירושין עם אחוזי הצלחה מדהימים בבית המשפט.

כאשר מבררים לגבי עורך דין גירושין בבני ברק והאזור מגלים מגוון יחסית מפתיע, ולכן, שווה מאוד לברר לגבי המשרדים הללו, לשאול לגבי מחירים ולראות כיצד הם יכולים לעזור לכם בצורה הטובה ביותר בתהליך הגירושין שלכם.

 

איך מתומחרים השירותים של עורך דין גירושין בבני ברק?

העלות של עורכי דין בבני ברק הם שונים בעיקרון מעלות של עורכת דין גירושין מנוסה במרכז הארץ. בפגישה עם עורך הדין מגלים שההסכם הראשוני הוא הסכם גלובלי הכולל בתוכו את כל עבודת הבסיס שצריך לבצע עורך הדין, כמו הכנת התביעה, משא ומתן, כתיבה והגשה של המסמכים וכמובן זמן של פגישות עם הלקוחות עצמם.

בחיפוש אחר עוד גירושין בני ברק רואים כי הסכום הבסיסי ביותר מתחיל מ- 30 אלף שקלים, אך יכול להגיע גם לאזור ה- 150 עד ה- 200 אלף שקלים, וזה תלוי מאוד בעורך הדין עצמו, אך גם באופי העבודה.

 

כיצד פנייה לעו"ד גירושין מנוסה בבני ברק מסייעת לזירוז הליך הגירושין?

אם הולכים על עורך דין לא מנוסה, ומספקים שיתוף פעולה משני הצדדים, ובנוסף, לזוג אין ילדים או נכסים, אפשר בהחלט לסגור את הנושא במהרה ועם עלות מינימלית. אם מדובר בבני זוג עשירים, עם מעורבות של הסכמי ממון, נכסים וילדים, ובנוסף, בני הזוג לא משתפים פעולה, וייפגשו בבית המשפט כמה פעמים, סביר להניח שהסכום יהיה גבוה בהרבה.

בנושא, למוניטין של עורך הדין ושל המשרד שלו יש משמעות רבה ומשקל רב בנושא התמחור, כך שיש לקחת את זה בחשבון.

 

כיצד אפשר להגיע להסכם גירושין הוגן בעזרת עו"ד גירושין טוב בבני ברק?

הליך גירושין יכול להיות ארוך במיוחד, ולהימרח על פני מספר חודשים או אפילו שנים. ההליך יכול להגיע לבית המשפט, להימשך במשך כמה דיונים, ואז גם להגיע להליכי ערעור שונים. ככל שהתהליך נמשך יותר זמן, העלות של עורכי הדין עולה בהתאם לשעות ולזמן שהוא צריך להשקיע בתיק. לכן, האינטרס המשותף של בני הזוג הוא לסיים את ההליך כמה שיותר מהר, ולמצוא את דרך המלך להסכם גירושין הוגן ונכון לשני הצדדים.

 

האם אפשר להשיג הסכם גירושין טוב גם ללא עו"ד גירושין מנוסה?

הרבה אנשים חושבים שהם יסתדרו ויצליחו לייצר לעצמם הסדר גירושין טוב, אך ההפך הוא הנכון, ולבטח אם בצד השני יש עורך דין גירושין ברמה גבוהה. הסיכוי להשיג הצלחה בתביעת גירושין עולה פלאים עם עורך דין טוב אשר מכיר את הבית המשפט לענייני משפחה, ויודע כיצד לעבוד סביב כל הפרוטוקולים והבירוקרטיה.

הסוד הגדול של עורכי הדין הוא גם לגרום ללקוחות שלהם לצד מההסכם עם ידם על העליונה, אך גם לא לתת לצד השני הרגשה של הפסד. המטרה היא חיים מאושרים לשני הצדדים לאחר הפרידה הסופית.

 

איך מוצאים עו"ד גירושין מומלץ בבני ברק?

היכולת למצוא עורכי דין איכותיים באזור בני ברק היא די גדולה. באזור יש מגוון רחב של משרדים המטפלים בענייני משפחה ויכולים לעזור לכם למצוא את המתווה הטוב ביותר עבורכם מבחינת מסלולי תשלום ותוצאה סופית. כמובן, שעל איכות צריך לשלם, וכאשר רוצים למצוא עורך דין איכותי ומומלץ באזור, צריך לשלם מעט יותר.

עורכי דין טובים מגיעים לא רק עם תג מחיר גבוה, אלא גם עם יכולות שמגבות את תג המחיר הזה, במה שאמור להסתכם בהסכם טוב ואיכותי יותר עבורכם.

 

מדוע אסור להתפשר על עו"ד גירושין איכותי בבני ברק ובכלל?

מטרת העל בהסכם גירושין מכל סוג הוא להמשיך את החיים בצורה הטובה והנכונה ביותר לזוג, ולילדים שלו, אם יש כאלו. יש רצון לחיות בכבוד, למרות העול של המזונות (מבחינת הגבר בעיקר), ומנגד, אצל רוב ההורים יש גם רצון לראות את הילדים ולהיות שותף מלא בגידול שלהם.

לכן, יש הרבה מאוד אתגרים וכולם יודעים שנושא הכסף הוא נושא רגיש מאוד עבור רוב האנשים. כאשר מכניסים לכך נכסים וילדים, מפלס הלחץ עולה פלאים ואף אחד לא רוצה להישאר בלי כלום בידיים.

 

לסיכום

גירושין לא חייבים להיות סיוט עבור כל המעורבים. על ידי מציאת עו"ד טוב ומנוסה שייצג אתכם תוכלו גם לחסוך בעלויות, וגם להתקדם אל עבר השלב הבא בחייכם, על מי מנוחות. זוהי לדעת רבים, השקעה נבונה שנוטה להחזיר את עצמה. סיוע משפטי מקצועי של עו"ד גירושין מנוסה חוסך למרבית המתגרשים כאב ראש מיותר, עוגמת נפש רבה, תסכול, וגם פגיעה בלתי הפיכה ביתר בני המשפחה. מכאן, שעורך דין גירושין מצוין, הוא נכס לכל דבר ועניין.

זקוקים לעו"ד גירושין בבני ברק והסביבה? עו"ד הלנה שמחי תשמח לייעץ לכם בכל עניין ושאלה. לפרטים והתייעצות דיסקרטית – פנו למשרדנו בהקדם!

עורך דין גירושין בבני ברק
עורך דין גירושין בבני ברק

שאלות ותשובות - עורך דין גירושין בבני ברק

עורך דין יוכל לסייע לכם בהגנה על זכויותיכם והאינטרסים שלכם אל מול הצד השני, תוך התחשבות ברגישות הרבה של הליך הגירושין וניסיון להימנע עד כמה שניתן מסכסוכים ומריבות בין הצדדים.

אין בנמצא מחיר אחיד לשירותיו של עורך דין גירושין, אלא הדבר תלוי במורכבות ההליך, בשירותים שאותם נותן עורך הדין, במשך הזמן שאורך ההליך ובעוד פרמטרים שונים.

עורך דין גירושין יעשה ככל שביכולתו על מנת שהצדדים המתגרשים יגיעו להסכם גירושין בכוחות עצמם, וכך יימנעו מלהגיע להתדיינות בבית משפט, שיכולה לגזול זמן וכסף רב מהצדדים.

כן. במידה ובני הזוג המתגרשים נמצאים בתקשורת טובה, מומלץ להגיע להסכם גירושין בליווי של עורך דין, ובכך להימנע ממחלוקות וסכסוכים עתידיים, ואף לחסוך הליך משפטי ארוך וממושך שעלותו גבוהה.

שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader