עורך דין גירושין בגבעת שמואל

ההחלטה על "פירוק החבילה" בין בני זוג נשואים, היא תמיד כאובה, טעונה ומורכבת במגוון היבטים. כמובן, מעבר למורכבות הרגשית והלוגיסטית הכרוכה בסיום הקשר הזוגי ופירוק התא המשפחתי, קיים גם היבט העלויות הנלוות לניהול הליך הגירושין, שאי אפשר (וגם אסור) להתעלם מהן כאשר מחפשים עורך דין לענייני גירושין.

מהי עלות שכר טרחת עו"ד גירושין בגבעת שמואל והסביבה? האם ישנו קשר בין גובה שכר הטרחה ורמת המקצועיות של עורך הדין? ובאיזה אופן ניתן להוזיל עלויות בתהליך? הלנה שמחי – עו"ד גירושין מנוסה במרכז מסבירה.

 

כמה עולה עורך דין גירושין טוב בגבעת שמואל והמרכז?

העלות של עו"ד גירושין בגבעת שמואל, היא דינמית ונעה בטווח של 30,000 ועד 150,000 ש"ח (לפני מע"מ). העלות של שכר טרחת עורך דין בתיקי גירושין, גם נתונה לשינויים תדירים כאשר לכל עורך דין ישנה שיטת תמחור שונה לשירותים המשפטיים שהוא מספק בתיקי גירושין. 

ישנם עורכי דין לגירושין בגבעת שמואל והסביבה, שנוהגים לגבות תשלום בגין כל דיון בערכאות ובגין כל הסכם או מכתב שיש לנסח בתהליך, בעוד שעורכי דין אחרים, מגדירים מראש את עלות ניהול תיק הגירושין הכוללת, ללא כל תלות בכמות הדיונים וההופעות בבתי המשפט שלהן ידרשו. 

ישנם גם עורכי דין לגירושין במרכז ובכלל אשר גובים שכר טרחה כנגזרת של אחוז מסוים משווי הרכוש שמיוצגיהם משיגים במסגרת תביעת הרכוש בגירושין. אף שעלותו של עו"ד גירושין טוב במרכז משתנה מעורך דין אחד למשנהו, טווחי המחירים שלהלן יסייעו לכם להבין מהם סדרי הגודל בתחום וכיצד להיערך:

מחירון עו"ד גירושין בגבעת שמואל והסביבה

  • שעת ייעוץ של עורך דין גירושין במרכז: 300 עד 500 ש"ח.
  • פגישת ייעוץ עם עורך דין גירושין במרכז: 500 עד 1,500 ש"ח.
  • ניהול הליך הגירושין על ידי עו"ד דיני משפחה במרכז: 25,000 עד 130,000 ש"ח.
  • ייצוג בתביעת גירושין בודדת על ידי עורך דין גירושין בגוש דן: 8,000 עד 30,000 ש"ח.

 

מחירון עריכת הסכם גירושין

  • ניסוח הסכמי גירושין: 8,000 עד 20,000 ש"ח.
  • ניסוח הסכם חלוקת רכוש בגירושין: 8,000 עד 20,000 ש"ח.
  • ניסוח הסכמי משמורת ילדים: 8,000 עד 20,000 ש"ח.

חשוב לציין גם כי מלבד תשלום של שכר הטרחה של עו"ד גירושין גבעת שמואל, בהליכי גירושין קיימות גם הוצאות מסוגים אחרים הכרוכות בניהול ההליך המשפטי, וביניהן: תשלום אגרות לבית המשפט, הוצאות סביב שליחויות משפטיות, וכן הלאה.

 

האם ישנו קשר בין גובה שכר הטרחה ורמת המקצועיות של עורך הדין?

כאשר מדובר על שירותים משפטיים לא תמיד קיים קשר ישיר אם בכלל, בין גובה הסכום המשולם על השירות ובין איכותו. אף ששכר הטרחה שעו"ד גירושין בגבעת שמואל ובכל אזור אחר בארץ, אמור על פניו לבטא את הוותק, הניסיון, המקצוענות והמומחיות של עורך הדין – הלכה למעשה, ישנם לא מעט פרמטרים אחרים שמשפיעים על האופן שבו עורכי דין מתמחרים את שירותיהם. לא אחת, אין בפרמטרים הללו בכדי להעיד על טיב השירותים המשפטיים המסופקים בידי עורך הדין בפועל.

לדוגמא, במקרים רבים משרדי עו"ד גדולים באזור המרכז, גובים מלקוחותיהם שכר טרחה גבוה מכפי שנגבה על ידי משרד עורכי דין קטנים במרכז. זאת מאחר והוצאות המשרד הגדול הן לעיתים גבוהות מאלו שנדרשים להן המשרדים הקטנים יותר. אולם קשה לומר שמתחייב מכך כי הלקוח יהנה מהגנה משפטית ברמה גבוהה יותר מזו שלקוח שמסתייע במשרד עו"ד קטן בגבעת שמואל והסביבה, יזכה לקבל בעלות נמוכה יותר.

עם זאת, כדאי מאוד להישמר מעורכי דין המציעים את שירותיהם בתמורה לשכר טרחה זעום ביחס למה שמקובל לגבות במשרדי עו"ד אחרים במרכז, משום שהתמורה עלולה להיות בהתאם.

 

האם יש דרך להוזיל את עלות הגירושין מול עורך דין גירושין בגבעת שמואל?

זוגות מתגרשים החפצים בהוזלת עלותו של הליך הגירושין שלהם, יעשו בתבונה אם ישקלו את האפשרות להתגרש בהליך גישור לגירושין. זהו הליך המתבצע בעזרת עורך דין גירושין עם הסכמה לגישור, כחלופה להתדיינות המשפטית היקרה והמתמשכת בין כותלי בתי המשפט. 

גישור גירושין הוא פתרון שמאפשר לבני הזוג להגיע להסכמות על חלוקת הרכוש, הטיפול בילדים ושאר היבטי הגירושין, באמצעות שיח פתוח ומכבד והגעה להסכמות ופשרות משותפות, בהנחיית עו"ד דיני משפחה מנוסה.

העלות של מפגש גישור היא בין 800 ועד 1,200 ש"ח (לפני מע"מ) וברוב המקרים, בתוך כמה פגישות גישור בלבד, כבר אפשר לכסות את מרבית הנושאים הכרוכים בגירושין ולנסח הסכם גירושין שיהיה מקובל על שני הצדדים. לאחר שהסכם הגירושין מקבל את אישור בית המשפט, הליך הגירושין למעשה מסתיים.

זהו הליך מזורז וזול בהרבה מגירושין שמתקיימים בערכאות משפטיות. במידה ובחרתם לפנות להליכי גישור גירושין, חשוב מאוד לבחור בעו"ד מגשר עם התמחות בתיקי גירושין וניסיון מקצועי עשיר בניהול פגישות גישור בגירושין.

 

מה חשוב לברר מראש עם עורך דין גירושין מגבעת שמואל?

כאשר פונים להתייעצות ראשונית מול עו"ד גירושין בגבעת שמואל ובכלל, יש לוודא מראש שלפניכם עו"ד עם רישיון תקף לעיסוק בעריכת דין הרשום כחבר בלשכת עורכי הדין. חשוב גם לוודא כי זהו עו"ד המתמחה בדיני משפחה שצבר ניסיון רב בליווי תיקי גירושין, ורצוי גם שיהיה בעל הסמכה לליווי של הליכי גישור בתיקי גירושין.

 

איך מוצאים עו"ד גירושין מומלץ בגבעת שמואל?

על מנת למצוא עו"ד מומחה לגירושין במרכז שמצטיין בבקיאות רבה בתחום עיסוקו לצד ניסיון ענף בניהול מוצלח של תביעות גירושין, מומלץ לבצע סקר שוק מקיף אונליין ולהסתייע באתרי השוואת בעלי מקצוע.

במסגרת התהליך חשוב גם לקרוא באתר האינטרנט של עורך הדין אודות ההשכלה הפורמלית שלו, הרקע המשפטי שלו, ההצלחות וההישגים שצבר בתיקי גירושין וכמובן, גם המלצות עו"ד גירושים בגבעת שמואל מלקוחות עבר שהסתייעו בשירותיו לשביעות רצונם.

 

עורך דין גירושין בגבעת שמואל לייעוץ בנושא הסכמי משמורת והסדרי ראייה

אם חיפשתם עורך דין לדיני משפחה באזור גבעת שמואל, עם התמחות בניהול תביעות משמורת והסדרי ראייה או ניסוח הסכמי משמורתה, חשוב לשים דגש בחיפוש על עורכי דין גירושין במרכז שיש להם ניסיון עשיר והצלחות רבות בנושא זה – הן במסגרת תביעות משמורת שהתנהלו בערכאות משפטיות, והן במסגרת הגעה להסכמי משמורת והסדרי ראייה המשרתים את שני הצדדים במסגרת הליכי גישור בגירושין.

כך גם במקרה בו אתם זקוקים לסיוע משפטי אישי בהקשר לתשלום המזונות בגירושין, חלוקת הרכוש בגירושין, או כל נושא אחר.

 

עורכת דין גירושין טובה במרכז לסיוע הסדרי מזונות

אחד הנושאים המורכבים יותר בתביעות גירושין המתנהלות בערכאות, הוא קציבת דמי המזונות לאישה ולילדים. כל אחד מן הנושאים הללו, נדון בנפרד בבית המשפט לענייני משפחה, למעט במקרים שבהם בני הזוג המתגרשים מחליטים להביא את העניין לדיון מול בית דין רבני. 

הדיון בגובה דמי המזונות לצד הסעיפים הכרוכים בנושא, הם לב לבה של המחלוקת במרבית תיקי הגירושין. מכאן שבמידה ולא חתמתם על הסכם ממון טרום נישואיכם, תידרשו להגיע לפשרה במסגרת פגישות גישור או להביא את הנושא להכרעת בית המשפט, מה שעלול להתארך. כך או כך, הטיפול בנושא מורכב זה מצריך סיוע משפטי מקצועי מטעם עו"ד גירושין בגבעת שמואל לשם הבטחת זכויותיכם וזכויותיהם של ילדיכם.

 

המתכון להצלחה בתביעת גירושין: בחירה נכונה בעורך דין לדיני משפחה

 בחירה נכונה בעורך דין לדיני משפחה היא המפתח למימוש מלא של הזכויות שלכם בהליך הגירושין. בחירה נכונה בהקשר זה, פירושה לבחור בעו"ד לענייני משפחה עם התמחות בתיקי גירושין, שיש לכם כימיה אישית ותקשורת טובה מולו או מולה, בנוסף לאמון מלא בכישוריו והחלטותיו.

מאחר והליכי גירושין עלולים להתארך ולהסתבך חשובה מאוד גם הזמינות של עו"ד הנבחר לייצג אתכם בתהליך. זמינותו של עורך הדין להתייעצות ולכל שאלה שצצה אצל לקוחותיו בהקשר לגירושין היא לא פחות מאשר קריטית. אחרי הכל, זהו מי שאמור לכוון אתכם בכל ההחלטות בתיק הגירושין שעתידיות להשפיע על המשך חייכם.

לכן, אם אתם גרים בגבעת שמואל והאזור, מומלץ לחפש אחר עורך דין לדיני משפחה מגבעת שמואל והסביבה, על מנת ליהנות מזמינות גבוהה של עורך הדין עבורכם, בנוסף לגישה נוחה למשרדו.

 

לסיכום

משרד עו"ד הלנה שמחי ממוקם בבני ברק ושמח לסייע ולייעץ ללקוחות מכל אזור המרכז בנוגע לתביעות גירושין, הסכמי גירושין, הליכי גישור בגירושין וסוגיות משיקות מתחום דיני המשפחה והירושה. לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות – פנו אלינו בהקדם!

עורך דין גירושין בגבעת שמואל
עורך דין גירושין בגבעת שמואל
שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader