עורך דין גירושין ביהוד

הגעתם למסקנה שהגיע הזמן "לפרק את החבילה" אך חשוב לכם לוודא שהזכויות שלכם תישמרנה בתהליך? מתכננים לנסח הסכם ממון לפני הנישואין? מעוניינים בליווי משפטי מקצועי מעורך דין במסגרת גישור גירושין? אם חיפשתם לטובת כל אחד מהנושאים הללו עורך דין גירושין ביהוד והסביבה, אך אינכם בטוחים כיצד לברור את המוץ מהתבן – בשורות הבאות תקבלו את התשובה.

 

איך מוצאים עורך דין גירושין טוב ביהוד?

הטיפול בתביעות גירושין והסכמי גירושין מחייב את עורך הדין לגלות רגישות רבה כלפי מיוצגיו ולדעת להתמודד גם עם מצבים טעונים מאוד רגשית שעשויים להעיב על שיקול הדעת של הצדדים המעורבים בגירושין. משום כך, לפני שאתם בוחרים בעו"ד גירושין ספציפי שילווה את הליך הגירושין שלכם, כדאי להתרשם מכמה עורכי דין לגירושין ביהוד והסביבה.

אולם למרות האמור לעיל, כדאי להיות ערים גם לחשיבות שבהתנעת הליך הגירושין בהקדם והתועלת הגלומה בקבלה מהירה של החלטות בנושא זה. לכן כאשר גירושין עומדים על הפרק – גם אם עדיין לא לגמרי ברור לכם באיזו מתכונת הליך הגירושין עתיד להתנהל – מומלץ ביותר לפנות להתייעצות מול עורכי דין גירושין ביהוד מונוסון לטובת סקירת האפשרויות העומדות בפניכם וביצוע הערכת מצב מושכלת.

 

הכישורים שעליכם לחפש בעורך הדין שלכם

חיפוש של עורך דין גירושין הוא לעולם לא עניין של מה בכך. אנשים פונים בדרך כלל לשירותיהם של עורכי דין בתחום דיני המשפחה על רקע משברים המתעוררים בזוגיות שלהם ובתא המשפחתי בכלל, כאשר העיסוק בסוגיות האלו הוא תמיד מורכב, טעון, ומכאיב – הן במישור האישי והן מהבחינה המשפטית.

מסיבה זו, על העוסקים במלאכה לגשת אליה גם עם בקיאות ענפה במישור המשפטי, וגם כשהם מצוידים ביכולות בין-אישיות מפותחות ומסוגלים לפעול ברגישות המתחייבת מול מיוצגיהם. מציאת עו"ד גירושין ביהוד והאזור שמצטיין בכל אלו, זוהי מטבע הדברים משימה מורכבת בפני עצמה ולכן בשורות הבאות נדון בקווים מנחים נוספים שיש לפעול על פיהם כאשר מחפשים עו"ד גירושין ביהוד.

 

השאלה הראשונה שצריכה לעלות כשפונים לעורך דין גירושין מיהוד – מונוסון

כאשר פונים להתייעצות ראשונית מול עו"ד גירושין מיהוד ובכלל, יש לוודא מראש שלפניכם עו"ד בעל רישיון בתוקף לאספקת שירותי משפטיים מסוג עריכת דין, אשר רשום/ה כחבר/ת בלשכת עורכי הדין בישראל. כדאי גם לוודא שמדובר בעו"ד המתמחה ספציפית בתחום של דיני משפחה אשר לה או לו ניסיון מעשי נרחב בליווי של תביעות גירושין ועריכה של הסכמי גירושין, ורצוי גם הסמכה לליווי הליכי גישור במסגרת הליכי גירושין.

 

הקווים המנחים למציאת עו"ד גירושין מומלץ ביהוד או נווה מונוסון

כדי למצוא עורך דין מומחה לגירושין באזור יהוד-מונוסון המצטיינ/ת בתחום עיסוקו/ה, ומגיע/ה עם ניסיון ענף בניהול תביעות גירושין, יש לערוך סקר שוק ממצה באינטרנט. לצורך כך, עוזר מאוד גם להסתייע באתרי אינטרנט המבצעים השוואה בין בעלי מקצוע בתחומים שונים.

כדאי גם לקרוא באתרי האינטרנט של עורכי הדין שאת שירותיהם אתם שוקלים לשכור, בנוגע להשכלה האקדמית שלהם, הרקע המקצועי שממנו הם מגיעים, ההצלחות וההישגים שצברו בהליכי גירושין ותביעות גירושים. אך מעבר לכל הנושאים הללו – אסור בשום פנים ואופן לוותר על קבלת המלצות על עו"ד גירושין ביהוד מלקוחות קודמים שהסתייעו בשירותיו לשביעות רצונם.

 

מה גובה שכר טרחת עורכי דין גירושין מומלצים ביהוד?

העלות של עו"ד גירושין ביהוד, היא דינמית ונעה בטווח של 30,000 ועד 150,000 שקלים (לפני מע"מ). גובהו של שכר טרחת עורך הדין בתיקי גירושין, עשויה כמובן להשתנות מעת לעת כשכל עו"ד מתמחר את שירותיו בצורה מעט שונה.

 

עלות ייעוץ וליווי מעורך דין גירושין יהוד והסביבה

  • שעת ייעוץ של עורך דין גירושין במרכז: 300 – 500 ש"ח.
  • פגישת ייעוץ עם עורך דין גירושין במרכז: 500 – 1,500 ש"ח.
  • ניהול הליך הגירושין על ידי עו"ד דיני משפחה במרכז: 25,000 – 130,000 ש"ח.
  • ייצוג בתביעת גירושין בודדת על ידי עורך דין גירושין בגוש דן: 8,000 – 30,000 ש"ח.

 

עלות עריכת הסכמי גירושין במרכז

  • ניסוח הסכמי גירושין: 8,000 – 20,000 ש"ח.
  • ניסוח הסכם חלוקת רכוש בגירושין: 8,000 – 20,000 ש"ח.
  • ניסוח הסכמי משמורת ילדים: 8,000 – 20,000 ש"ח.

 

האם ניתן להסיק מה רמתו של עורך הדין בפועל על פי גובה שכר הטרחה?

כאשר עסקינן בשירותים משפטיים מעולם דיני הגירושין ובכלל, לא תמיד נמצא  קשר בין גובה שכר טרחת עורך הדין ובין טיבו. אף ששכר טרחתו של עו"ד גירושין ביהוד ובכל אזור אחר בארץ, אמור לכאורה לבטא את מידת הניסיון, המקצוענות והמומחיות של עורך הדין – הלכה למעשה, קיימים קריטריונים רבים ונוספםים אשר נכנסים למשוואה ויכולים להשפיע על התמחור.

לצורך העניין, לא אחת במשרדי עו"ד גדולים באזור בקעת אונו, נהוג לגבות מלקוחות שכר טרחה שנחשב גבוה מזה שגובים משרדי עו"ד קטנים יותר במרכז. זאת בהתאם לסך הוצאותיו של משרד עורכי הדין הגדול, שמטבע הדברים הן בדרך כלל גבוהות מן הההוצאות של המשרדים הקטנים יותר.

למרות זאת, קשה לומר כי הלקוח שמשלם יותר בהכרח יזכה לקבל הגנה משפטית ברמה טובה מזו שיקבל לקוח שיבחר להסתייע במשרד עו"ד קטן יותר במרכז, בעלות סבירה יותר.

יחד עם זאת, עדיף להישמר מעבודה מול עורכי דין המציעים את שירותיהם בתמורה למחיר זעום בצורה מחשידה בהשוואה לשכר הטרחה שאותו נהוג לגבות במשרדי עו"ד אחרים במרכז. זאת משום שגם התמורה שאותה תקבלו בעבור כספכם – עלולה להתגלות כזעומה.

 

האם אפשרי להפחית בהוצאות הגירושין כשפונים לעורך דין גירושין מיהוד?

זוגות מתגרשים החפצים בהוזלת עלותו של הליך הגירושין שלהם, יעשו בתבונה אם ישקלו את האפשרות להתגרש בהליך גישור גירושין. זהו הליך המתבצע בעזרת עורך דין גירושין עם הסכמה לגישור, כחלופה להתדיינות המשפטית היקרה והמתמשכת בין כותלי בתי המשפט. 

גישור גירושין הוא פתרון שמאפשר לבני הזוג להגיע להסכמות על חלוקת הרכוש, הטיפול בילדים ושאר היבטי הגירושין, באמצעות שיח מכבד בגובה העיניים וגיבוש הסכמות משותפות, בהנחייתו של עו"ד מנוסה בדיני משפחה.

עלותו של מפגש גישור היא בין 800 ל- 1,200 שקלים (לפני מע"מ) כאשר ברוב המקרים, דרושים כמה מפגשי גישור בלבד, כדי לכסות את רוב הנושאים הנוגעים לגירושין וליצור מתווה להסכם גירושין שמתאים לשני הצדדים. אחרי שהסכם גירושין מקבל אישור מבית המשפט, תהליך הגירושין מגיע לסיומו.

הליך זה נחשב למהיר וזול בהרבה מהאלטרנטיבה של גירושין בערכאות משפטיות. אולם אם בחרתם לגשת להליך גישור בגירושין, יש משמעות לבחירה בעו"ד עם הסמכת מגשר שצבר/ה ניסיון מקצועי רב בניהול הליכי גישור למתגרשים.

 

כך תבחרו בעו"ד לדיני משפחה שיסייע לכם לצלוח את הגירושין ביעילות

בחירה נכונה בעורך דין דיני משפחה מיהוד והסביבה, הינה המפתח למימוש מיטבי של הזכויות שלכם בגירושין. הקו המנחה לעניין זה, הוא לבחור בעו"ד שמגיע מתחום דיני המשפחה עם התמחות ספציפית בהליכי גירושין, ולוודא כי יש לכם כימיה טובה ותקשורת מעולה איתו, בנוסף לאמון מלא ביכולותיו המקצועיות ובשיקול הדעת שלו.

 

כשבוחרים עורך דין גירושין ביהוד מונוסון – חשוב להתחשב גם בזמינות

היות והליכי גירושין מטבעם נוטים להתארך ולהסתבך – גם לזמינותו של עורך הדין יש משמעות גדולה מאוד. מן הראוי לוודא כי אתם בוחרים בעורך דין שיהיה זמין לספק לכם מענה מקצועי ואדיב בכל סוגיה שמתעוררת במסגרת התהליך.

אחרי הכל, זהו האדם אשר אחראי לכוון אתכם לביצוע החלטות מועילות ונבונות בתהליך הגירושין שלכם – החלטות העתידת להשפיע גם עליכם וגם על יתר בני משפחתכם למשך שארית חייכם. מכאן שאם אתם מתגוררים ביהוד והסביבה, כדאי מאוד להעדיף עו"ד לענייני משפחה מהמרכז, כדי להרוויח רמת זמינות גבוהה מצד עורך הדין, בנוסף לגישה נוחה למשרדו או משרדה.

 

בשורה התחתונה

משרד עו"ד הלנה שמחי ממוקם בבני ברק אך שמח לסייע ולייעץ ללקוחות מיהוד והסביבה בכל הנוגע לתביעות גירושין, הכנת הסכמי גירושין, הליכי גישור גירושין ושאר סוגיות רלוונטיות מתחום  דיני המשפחה והירושה.

באפשרותכם לתאם כבר כעת ייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות ולהתחיל את התהליך כשאתם בשלים יותר ויודעים כיצד למצות בו את האינטרסים שלכם. לתיאום התייעצות ראשונית עם עו"ד הלנה שמחי – פנו למשרדנו בהקדם!

עורך דין גירושין ביהוד
עורך דין גירושין ביהוד
שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader