עורך דין גירושין ברמת גן

זוגות רבים המתגוררים ברמת גן מחליטים לסיים את הקשר מסיבות כאלו ואחרות, וזקוקים לשירותיו של עורך דין גירושין ברמת גן והאזור. במסגרת סקירה זו נעסוק בסוגיות המפתח הכרוכות במציאת עו"ד גירושין טוב ברמת גן, ובכללן חשיבות המיקום של משרד עורכי הדין, עלות שכר הטרחה של עו"ד גירושין מנוסה מרמת גן והסביבה והדרכים למציאת עו"ד גירושין מומלץ מאזור רמת גן ובני ברק, שיסייע בניהול יעיל ואפקטיבי של הליך הגירושין.

 

מדוע כדאי לזוגות מתגרשים מהמרכז לבחור דווקא בעורך דין גירושין מר"ג והסביבה?

אם אתם חיים ברמת גן או ביישובים הקרובים אליה, חשוב לחפש עורך דין טוב בקרבת מקום המגורים שלכם. עורך דין גירושין ברמת גן מגיע עם היכרות עם סביבת העבודה שלו, הקולגות, עורכי דין ממשרדים אחרים וכמובן עם מערכת המשפט המקומית, כך שזה מקנה לו יתרון. זאת ועוד, אזור רמת גן / בני ברק מהווה ציר מרכזי בגוש דן כך שנוח להגיע למשרדי עו"ד גירושין ברמת גן והסביבה מכל מקום במרכז.

 

מהי עלות שכר הטרחה של עו"ד גירושין מנוסה מרמת גן?

טווח המחירים של הליך גירושין, הוא רחב יחסית. זוגות עם הכנסה ממוצעת ללא נכסים או ילדים, אשר מסיימים את מערכת היחסים בצורה חיובית, יכולים לסיים את ההליך עם אותו עורך דין ועם עלות של כ- 15 אלף ש"ח לכל צד.

זוג מסוכסך, עם הרבה נכסים ורכוש, לצד ילדים ובעיות משמורת, אשר גם הולך לערעורים בבית המשפט, יכול להגיע לעלות של 200 אלף שקלים. לכן, האידיאל הוא כמובן להגיע להליך עם ראש פתוח, נכונות, רצון טוב וכמובן – עם עורך דין טוב, אשר נמצא לצידכם ועוזר לכם בפן הפרקטי, אך גם בפן הרגשי.

 

מה נכלל בסל השירותים שעו"ד גירושין מרמת גן מספק למיוצגיו?

עורך דין גירושין אשר לוקח תיק גירושין, דואג לכל הנושא הבירוקרטי בהליך הגירושין. הוא מגיש את כל הטפסים הרלוונטיים, ניגש לבית המשפט, נפגש עם הלקוח, נמצא בדיונים וכמובן מנהל משא ומתן עם הצד השני. על השירותים הללו, אנשים יצטרכו לשלם לא מעט כסף.

הסכומים מתחילים באזור ה- 30 אלף שקלים לתיקים שנחשבים פשוטים, ויכולים להגיע גם עד 200 אלף שקלים כאשר התיקים הם מורכבים יותר, ודורשים הרבה שעות עבודה, וחלוקה של נכסים, רכוש וזמן משמורת על הילדים. כך שחשוב לדעת שלא מדובר בהליך זול.

 

אילו פרמטרים נלקחים בחשבון בקביעת שכר טרחת עורך דין גירושין ברמת גן?

התשלום לעורך הדין תלוי בהרבה מאוד פרמטרים, שקשורים גם ללקוח וגם לעורך הדין עצמו. ראשית, ידוע כי על איכות משלמים, וכאשר עורך הדין מגיע עם ידע וניסיון, ונמצא במשרד עורכי דין גדול, תאלצו לשלם יותר כסף על כך.

מעבר לכך, כאשר יש מספר רב של דיונים, בהם אין הסכמות ולאחר מכן יש ערעורים, תצלחו לשלם סכומים נוספים לעורך הדין, בשיעור של כמה אלפי שקלים למפגש, שכן הוא ייאלץ לעבוד שעות נוספות ולהגיע לבית המשפט ולדון בערעורים.

הליך גירושין הוא הליך יקר, ואם לא עושים את הכל כמו שצריך, אפשר להישאר בלי הנכסים, בלי הרכוש ואפילו בלי זמן עם הילדים, אם אכן יש כאלו. הרבה מאוד תלוי בעורך הדין שתבחרו על מנת שייצג אתכם בתהליך.

 

חשיבות הניסיון המקצועי בבחירת עוד גירושין רמת גן

עורך דין גירושין טוב ומנוסה, יכול לעשות את ההבדל בין הסכם גירושין מעולה בו יוצא הלקוח שלו כשידו על העליונה, לבין הסכם גירושין רע שמרושש אנשים ומונע מהם לבלות זמן עם הילדים שלהם לאחר הפרידה מבני זוגם. מציאת עורך הדין הנכון היא קריטית להצלחה, והתהליך למציאתו צריך להיות מסודר.

בחיפוש אחר עו"ד גירושין מנוסה בגוש דן צריך לבדוק לא מעט אפשרויות. יש הרבה מאוד אנשי משפט העוסקים בתחום המשפחה בגוש דן, ומגיעים ממשרדי עורכי דין גדולים מאוד. ככל שעורך הדין יהיה ותיק, איכותי ומנוסה יותר, כך עולים הסיכויים של הלקוחות שלו להשיג עסקאות מצוינות עבורם בתיקי גירושין.

התיקים הללו יכולים להיות מורכבים מאוד, עם הרבה אמוציות, וחסכונות של חיים שלמים. לכן, דווקא ברגע הזה, כשיש חששות כלכליות, חשוב מאוד להשקיע בעורך דין איכותי שיודע להביא תוצאות.

 

הדרכים למציאת עו"ד גירושין מומלץ באזור רמת גן ובני ברק

יש לא מעט עורכי דין מצוינים באזור המרכז וברמת גן עצמה, ולכן, שווה מאוד להשתמש בכל הכלים אשר עומדים לרשותכם כאשר אתם מחפשים אחר האיש המתאים ביותר למשימה. אפשר לחפש אחר ביקורות ברשת, לבדוק ברשתות החברתיות וכמובן להתייעץ עם אנשים שעברו הליך גירושין בעצמם, והאם הם היו מרוצים מעורך הדין ומהתוצאה הסופית.

חשוב לזכור שעורך דין גירושין הוא לא רק איש מקצוע, אלא גם אדם שצריך להתייחס ברגישות לכל הנושא, להתמודד גם עם משקעים רגשיים ובסופו של דבר, להיות גם יד מכוונת ותומכת בצומת מרכזית בחיים.

 

כך תמצאו עורך דין גירושין מר"ג והאזור שיתאים לכם

המפגש הראשוני עם עורך הדין הוא חשוב מאוד, ולעיתים, עדיף להיפגש עם כמה עורכי דין כדי להבין מי מהם הוא המתאים לכם ביותר. הפגישות הראשונות עם עורכי דין ופגישות הייעוץ, לרוב מסתכמות בכמה מאות שקלים. לפעמים עדיף לערוך שתיים או שלוש פגישות ייעוץ כאלו, רק כדי לוודא שאתם בוחרים בעורך הדין המתאים ביותר לניהול תיק הגירושין שלכם.

בשלב הבא, תאלצו לשכור את שירותיו של עורך הדין באופן גלובלי, כדי שיטפל בתיק שלכם, וכאן מתחילות ההוצאות המשמעותיות. יחד עם זאת, ככל שעורך הדין יהיה איכותי יותר, ועם יותר קשרים, ידע וניסיון, כך גוברים הסיכויים לכך שהחיים שלכם יראו טוב יותר אחרי שתסיימו את הליך הגירושין המעיק.

 

זכרו: עורך דין גירושין מנוסה הוא נכס והשקעה שלרוב מחזירה את עצמה

הסכומים של דיוני הגירושין הולכים וגדלים כאשר הלקוחות הם אנשים עם הרבה נכסים, רכוש, וילדים. אל כך צריך להוסיף אגרות לבית המשפט ועלויות נוספות, כך שהכסף פה משחק תפקיד משמעותי. לכן, כאשר משלמים כל כך הרבה כסף, צריך ללכת על עורך הדין המתאים לכם ביותר.

עורכת דין גירושין טובה במרכז אשר מביאה איתה ערך מוסף לנשים או לגברים, יכולה להוות סוג של השקעה, בכך שהיא תחסוך הרבה מאוד כסף בהמשך בנושא מזונות וחלוקת נכסים.

 

עד כמה חשוב לבדוק המלצות עו"ד גירושים ברמת גן לפני החתימה?

הבדיקה לגבי עורך דין גירושין מנוסה רמת גן צריכה להגיע גם עם נתונים. כלומר, בדיקת אחוז הצלחה בתביעת גירושין עם עו"ד גירושין מנוסה היא בדיקת קריטית, שיכולה להבהיר בצורה משמעותית את טיב עורך הדין. חשוב לשאול לגבי המלצות וללמוד ממקרי עבר.

מדובר באחד הצמתים החשובים ביותר בחייהם של אנשים, ואסור להם לקחת סיכונים לגבי האנשים איתם הם עובדים. ברמת גן, כאמור, יש הרבה זוגות מתגרשים, ולכן גם אחוז גבוה של עורכי דין איכותיים שיודעים להביא תוצאות ללקוחות שלהם.

 

עורך דין גירושין ברמת גן להליכי גישור – אלטרנטיבה לתביעת גירושין יקרה

זוגות אשר מעוניינים להתגרש, אך לא רוצים להיכנס להליך גירושין מורכב, יכולים לעשות זאת באמצעות הליך גישור. פגישה עם מגשר היא זולה באופן יחסי, ועולה בערך כ- 1,000 שקלים, אך ייתכן שתצטרכו להגיע לכמה פגישות לפני שתחתמו על ההסכם הסופי. מגשר הוא פרקטי רק כאשר ההליך נחשב לקל באופן יחסית, עם בני זוג מתקשרים. עורך דין גירושין טוב הוא כזה שיכול להשיג לכם את מבוקשכם בכל הנוגע לחיים שאחרי הנישואים.

 

מהו הערך המוסף שממנו נהנים מי שבוחרים בעו"ד גירושין איכותי בגוש דן?

התשלום לעורכי דין לגירושין הוא כפי שראינו, גבוה למדי. לכן ישנן לא מעט דוגמאות לאנשים שנמנעו מפנייה לעורך דין גירושין וכתוצאה מכך – סיימו את נישואיהם חסרי כל. אנשים רבים נופלים קורבן ליצרי נקם מצד בני זוגם לשעבר, ובפרט כשאלו מגיעים להליך הגירושין כשהם מלווים בעורכי דין ממולחים ומנוסים.

לכן אין להקל ראש בבחירה בשירותיו של עו"ד גירושין איכותי מרמת גן והסביבה בהליכי הגירושין שלכם, אם ברצונכם לסיים את הסאגה כשבאמתחתכם הסכם גירושין שייטיב עמכם גם בפן הכלכלי, גם בפן המשפחתי (מבחינת הקשר עם ילדיכם) וגם בפן הפרקטי.

 

בשורה התחתונה

עורכת דין הלנה שמחי מלווה מזה שנים מספר, תיקי גירושין לקוחות מאיזור רמת גן ויישובי הסביבה. לעו"ד שמחי הסמכה גם בתור מגשרת, שליוותה כבר זוגות רבים להצלחה בהליכי גישור בגירושין מתחילתם ועד להשגת הסכם גירושין הוגן ומשתלם לשני הצדדים.

מעוניינים להתייעץ עם עו"ד גירושין ברמת גן לקראת הליך הגירושין? – זה הזמן לפנות למשרד עו"ד הלנה שמחי להכוונה משפטית ראשונית ללא התחייבות. לחצו כאן להשארת פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עורך דין גירושין ברמת גן
עורך דין גירושין ברמת גן
שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader