עורך דין גירושין בתל אביב

אם אתם עומדים לפתחו של הליך גירושין ומתגוררים בתל אביב או בקרבתה, חיפוש אחר עו"ד גירושין מתל אביב והסביבה, תאפשר לכם לנהל את הגירושין בצורה נוחה ויעילה יותר מאשר בחירת בעורך דין גירושין שמשרדו ממוקם ביישוב מרוחק מהמרכז.

בשורות הבאות עו"ד הלנה שמחי מסבירה אודות התועלות בבחירת עורך דין גירושין בתל אביב והאזור והדגשים החשובים שכדאי לתת עליהם את הדעת כשמחפשים עו"ד מסוג זה שילווה אתכם באחד ההליכים הרגישים ביותר שתעברו בחייכם. 

 

הסיבות שבגינן אסור לכם להתפשר על עו"ד גירושין איכותי בתל אביב והסביבה

תל אביב היא לא בדיוק העיר שמייצגת את ישראל מבחינה דמוגרפית בצורה המדויקת ביותר. לא בכדי, מתייחסים אליה אנשים כאל בועה, המתקיימת בתוך עולם משלה. האוכלוסייה בתל אביב היא ליברלית יותר מאשר בפריפריה, ההכנסות וההוצאות הן אחרות, המחירים הם שונים, וכך גם אורח החיים של אנשים. בתל אביב, יש הרבה פחות זוגות נשואים, והרבה יותר זוגות שחיים ביחד ולא מתחתנים, וזה קשור גם לאוכלוסיית הלהט"ב הגדולה בעיר.

הגירושין עבור זוגות תל אביביים הם מעט שונים, כאמור, מגירושים במקומות אחרים, מבחינה סטטיסטית. בתל אביב יש יותר זוגות שמתגרשים, אך למרות זאת, ברוב המקרים אין נכסים אשר מעורבים בעניין. אנשים בתל אביב לרוב שוכרים דירות, וזה נכון גם לזוגות צעירים ואפילו לזוגות מעורבים יותר. בנוסף, להרבה פחות זוגות בתל אביב יש ילדים, כך שהמורכבות לגבי משמורת מהווה פקטור פחות משמעותי.

עדיין, יש גם זוגות עם ילדים בתל אביב, ולכן צריך לפתור את עניין המזונות. כאשר מחפשים אחר המלצה לעו"ד גירושין בגוש דן מגיעים לכמה וכמה אפשרויות שצריך לשקול. חשוב לדעת שיש גם הרבה עורכות דין מצוינות בתחום. חשוב לזכור שהעבודה עם הזוגות התל אביביים המסורתיים היא מעט שונה מעבודה עם זוגות אחרים.

 

מה החשיבות של עוד גירושין מנוסה תל אביב והאזור?

הפקטור המשמעותי ביותר בעלות של עורך דין גירושין בתל אביב הוא הניסיון והמוניטין שלו. לשני האלמנטים הללו יש חשיבות עצומה בתוך כותלי בית המשפט, הן מהבחינה המקצועית, והן מהבחינה של היחס אליו בבית המשפט מהשופטים עצמם. בנוסף, למסמכים שלו יהיה משקל גדול יותר, ובאופן כללי, הסיכוי של הלקוחות שלו להשיג עסקת גירושין טובה עולה פלאים.

לכן, ככל שתשלמו יותר, הסיכוי שתשלמו פחות לבן או בת הזוג עולה. בסופו של דבר, מדובר בסוג של השקעה.

 

מה העלות של עורך דין גירושין תל אביב והסביבה?

מבחינת עלויות, הפגישה הראשונית עם עוד גירושין טוב במרכז תעלה לכם כ- 1,500 עד 3,000 שקלים. מדובר בפגישה בה עורך הדין מבין את התיק, את הדרישות ממנו ואת הדינמיקה בין בני הזוג, ורואה האם התיק הולך להיות קל ומורכב.

בהרבה מקרים, הקהל התל אביבי הליברלי יותר יהיה קל יותר לעבודה, מאשר קהלים אחרים בפריפריה, אך כמובן שאין חוקים מוגדרים לנושא. לאחר מכן, העבודה עם עורך הדין הופכת להיות רשמית, ותעלה בין 30,000 ש"ח ועד 150 או 200 אלף שקלים. במה זה תלוי? בכמה וכמה גורמים.

 

האם יש עלויות נוספות לעורכי דין גירושין בתל אביב ובכלל?

העבודה של עורך גירושין טוב בתל אביב עלולה שלא להסתיים אחרי דיון אחד מהיר בבית המשפט. בהרבה מקרים, הצדדים לא מסתדרים, חוזרים כמה פעמים לבית משפט, מגישים ערעורים ומאריכים את התהליך בצורה מייגעת. על כל דיון נוסף או טפסים נוספים שיצטרך עורך הדין להגיש, תצטרכו לשלם עוד כמה אלפי שקלים.

ההליך עלול להגיע לעלות של כמה מאות אלפי שקלים, אך מדובר במצבים די קיצוניים, בהם מדובר בזוגות עשירים עם הרבה נכסים וכספים. במקרים הנפוצים יותר, מדובר בהליך שעולה כמה עשרות אלפי שקלים.

 

מה הם הגורמים המשפיעים על עלות הגירושין בתל אביב?

הסטטוס הכלכלי של הזוג המתגרש משפיע גם הוא על נושא התשלום לעורך הדין. כאמור, ככל שלזוג יש יותר נכסים, רכוש וכספים, הרבה יותר קשה להגיע להסכמים, ויש צורך בעבודה מאומצת יותר, כדי להגיע להסכם אופטימלי. במקרים כאלו, עורך הדין ישקיע יותר בתיק, יעשה מאמצים גדולים יותר, וגם יתוגמל בהתאם.

תל אביב היא אמנם עיר יקרה, אך כאמור, מרבית הזוגות בה הם לא זוגות עשירים, אלא זוגות ממוצעים שחיים בשכירות, ולכן, כאשר מחפשים אחר עו"ד גירושין מומלץ ת"א זה המקום בו תמצאו מגוון עשיר של אנשים אשר מתאימים למשימה.

 

מה המשקל של איכות עורך הדין שלכם?

לאיכות עורך הדין יש משמעות גדולה מאוד וישנו קשר ישיר בין טיב עורך הדין להצלחת התיק. בסופו של דבר, אדם אשר מתגרש רוצה להמשיך את חייו בצורה הטובה ביותר, וזה משתנה מאדם לאדם. יש אנשים שרוצים לסיים את הקשר עם הדירה שרכש הזוג, ואחרים שלא מוכנים לוותר על רכבים.

יש אנשים שדוחפים לכך שהילדים יגורו איתם ואחרים שפשוט רוצים לגור לבד, אך עם הרבה כסף. הרצון של הלקוח הוא חשוב ומשמעותי, והוא זה שאמור להתוות את הדרך של עורך הדין, בדרך למשא ומתן מול הצד השני.

 

איך משיגים הסכם גירושין טוב בעזרת עורך דין גירושין מנוסה בתל אביב?

בהרבה מאוד מקרים בהם בני הזוג ממשיכים לתקשר בצורה טובה גם לאחר הפרידה, הם בוחרים בעורך דין אחד שייצג את שני הצדדים. יש לכך המון חסרונות, אך גם הרבה מאוד יתרונות. אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף, ולסגור את התהליך בצורה מהירה, אפילו בעזרת גישור.

מנגד, אי אפשר שלא לחשוב שעורך הדין שלכם מייצג אדם שהאינטרסים שלכם מנוגדים, ולכן, יש להיזהר כאשר מבצעים את התהליך הזה. הצלחות של עו"ד גירושין בתביעות גירושין תלויות בעיקר ביכולת שלו לזהות את הסיטואציה ולפעול בהתאם.

 

הרווח בבחירת עו"ד גירושין מומלץ בתל אביב

הליך גירושין הוא הליך יקר. מעבר לסכומים שמשלמים על פגישות, שכר גלובלי, הגשת טפסים, שכרי טרחה ועוד, יש גם את המחיר הנפשי אותו משלמים. כאשר לוקחים עורך דין טוב, מחפשים גם אדם רגיש שיעזור לכם לעבור את הסיוט הזה כשאתם לא לבד.

המטרה היא לגמור את ההליכים הפורמליים כמה שיותר מהר ולצאת לחיים החדשים שלכם במהרה. עם זאת, בתוך כך המטרה היא למצוא הסדר גירושין איכותי, שיחבר בין הרצונות של שני הצדדים בצורה הטובה ביותר.

 

כך ליווי משפטי מעורך דין מומחה לגירושין יסייע לכם לפתוח דף חדש במהירות

הליך גירושין יכול לקחת לא מעט זמן, והמחיר הנפשי עבור כל המעורבים הוא גדול. עם זאת, אפשר להפוך אותו להרבה יותר קל, ולאחריו, להסתכל אחורה ולראות את ההישגים שהשגתם מבחינה כלכלית וזמן עם הילדים. יש הרבה אנשים שמצליחים לנהל חיי זוגיות אפלטוניים ובריאים לגמרי עם האקסים שלהם, ולזה הרבה זוגות שואפים.

הדרך לשם עוברת, ברוב המקרים, יד ביד עם עו"ד גירושין טוב בתל אביב וסביבתה, מפני שאותם אנשים הולכים אתכם יד ביד ומסייעים לכם להשיג את החיים שאתם מאחלים לעצמכם לקראת פרק ב'.

 

ממה כדאי להיזהר כשמחפשים עורך דין גירושין תל אביב?

הליך גירושין מוציא מאנשים את הצדדים השליליים בהם. גם אם במהלך הנישואים הייתה אהבה גדולה וגם אם הפרידה עברה יחסית בצורה חלקה, חשוב מאוד להיזהר, כי אנשים חושבים בעיקר על עצמם כאשר מגיע הזמן להיפרד. אנשים לוקחים החלטות אנוכיות ובחלק מהמקרים, גם נקמניות.

לכן, שווה מאוד להצטייד בעורך דין טוב שימנע מהלקוחות שלו להיפגע בצורה משמעותית. אם לא לוקחים עורך דין איכותי, אפשר לסיים את ההליך ללא נכסים, ואפילו כמעט ללא כספים. בפן הרגשי, ישנם מקרים בהם הורים לא ראו את ילדיהם במשך תקופה ארוכה, כך שיש לקחת הכל בחשבון. בידי עו"ד גירושין החסר את הניסיון המקצועי הנדרש לניהול ההליך, עלול הנזק לעלות על התועלת.

 

בשורה התחתונה

לעו"ד מנוסה עם רקע עשיר בליווי זוגות מתגרשים בתביעות גירושין והליכי גישור, ישנם הכלים להקל עליכם לצלוח את הגירושין במינימום נזקים כלכליים, משפחתיים ואישיים ולא פחות חשוב מכך, באופן שישרת את האינטרסים שלכם בטווח הרחוק.

עו"ד הלנה שמחי מלווה מזה שנים רבות תיקי גירושין בתל אביב והסביבה. עו"ד שמחי מוסמכת גם כמגשרת גירושין מקצועית, המלווה הליכי גישור גירושין להצלחה והשגת הסכמי גירושין שיטיבו עם כל המעורבים. ליצירת קשר ופרטים נוספים – פנו למשרדנו בהקדם!

עורך דין גירושין בתל אביב
עורך דין גירושין בתל אביב

שאלות ותשובות - עורך דין גירושין בתל אביב

עורך דין יוכל לסייע לכם לעמוד על האינטרסים שלכם ולקבל את מבוקשכם במסגרת הליך הגירושין, וזאת ללא צורך בהגעה להליך משפטי בבית משפט, שיכול לקחת זמן רב ועלות גבוהה.

המחיר של עורך דין גירושין משתנה בין כל מקרה ומקרה, בהתאם למורכבות המקרה, לדרישות שאותן נדרש לבצע עורך הדין ולשירותים שהוא נותן, במשך הזמן שלוקח ההליך ועוד.

כן. כדאי לערוך הסכם גירושין מקיף ומקצועי בליווי עורך דין, שיוכל להקיף את כל הנושאים הקשורים להליך הגירושין ולמנוע ויכוחים ומריבות עתידיים.

חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה, שיוכל לקדם את האינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר ולהגיע להבנות הדדיות בין הצדדים, אך גם לשמור על הרגישות הנדרשת בליווי הליך רגשי ואמוציונלי כמו הליך גירושין.

שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader