משרד עו"ד גישור

לגישור יש יתרונות רבים, ובייחוד כאשר הוא נעשה בידי משרד עו"ד המתמחה בגישור – הוא חוסך כסף, זמן, מחזיק באחוזי הצלחה גבוהים והופך את ההליך כולו לקל יותר ופשוט יותר. אמנם לעיתים אין מנוס מפנייה לבית המשפט, אך חשוב להיוועץ במשרד עו"ד גישור אשר יסביר לכם מה האפשרויות שעומדות בפניכם ומה תוכלו לעשות. גישור מתאים לשותפים עסקיים, למשפחות, לזוגות ולעוד רבים אחרים, ויכול לסייע לכם להשיג תוצאות מיטביות. 

 

מהו גישור?

גישור הוא הליך אשר נועד לקרב בין צדדים המצויים בסכסוך ולסייע להם למצוא פשרה מקובלת ונוחה לכולם. המטרה של גישור היא ליצור תקשורת מקרבת בין הצדדים על מנת להימנע ממאבק משפטי. ניתן להיעזר בגישור על מנת לפתור סכסוך, לנהל משא ומתן, ועוד מגוון פעולות שהצדדים זקוקים לתיווך עבורן על מנת שיצליחו להגיע להסכמה. 

ניתן לנהל הליך גישור במגוון תחומים – גישור בין בני משפחה, בין שותפים עסקיים, בין בני זוג וכן הלאה. מדובר בהליך גמיש שניתן להתאים למגוון סוגיות, היות והוא מתאים את עצמו לצדדים. כל הליך גישור נראה אחרת בגלל שבראש ובראשונה מטרתו היא ליצור מרחב אינטימי ובטוח עבור הלקוחות הספציפיים והסוגייה הספציפית שהם מתמודדים עימה. 

כאמור, גישור מהווה לרוב אלטרנטיבה להליך משפטי. למעשה, ניתן לפנות למשרד עו"ד גישור בכל שלב – גם לפני הגשת התביעה ופתיחת ההליך המשפטי, וגם במהלכו. כך, ניתן לחסוך זמן רב וכספים רבים הכרוכים בפנייה להליך משפטי, ולבחור בהליך סימפטי יותר. 

מאמר זה ייפרט מספר סוגי גישורים שניתן לקבל ממשרד עו"ד המתמחה בגישור, בדגש על גישור גירושין, גישור משפחתי וגישור עסקי. 

 

גישור גירושין 

גישור גירושין נועד על מנת לסייע לזוג מתגרש להחליט על תנאי הגירושין שלהם. כידוע, זוגות רבים שנמצאים בהליך גירושין מתקשים להגיע להסכמה בנוגע לסוגיות השונות שעולות כתוצאה מהפרידה – כיצד יחלקו את רכושם, מי ישלם דמי מזונות וכיצד יחולקו המשמורות על הילדים. 

הסוגיות שעולות לרוב בהליך גירושין הן כואבות מאוד, ולכן חשוב להתנהל עמן ברגישות. על כן, ניהול מאבק גירושין בכותלי בית המשפט לרוב יהפוך את ההליך למייגע, כאוב והרבה יותר ארוך. לכן גישור יכול להיות אופציה נהדרת – מדובר בהליך שמותאם אישית לזוג, ומסיר את מכבש הלחצים שמופעל בבית המשפט. 

בזכות הסביבה האינטימית והאישית, זוגות רבים מצליחים למצוא את עמק השווה ביניהם באשר לניהול חייהם לאחר הגירושין. עם זאת, חשוב להדגיש שגישור גירושין אינו מתאים לכל זוג – גישור מצריך מידה מסוימת של הדדיות והתחשבות, וכאשר הזוג נמצא ביחסים גרועים מאוד, ייתכן מאוד שלא יצליחו למצוא פשרה. 

כמו כן, כאשר אחד מבני הזוג הוא אלים או פוגעני, ייתכן שעדיף להעביר את הדיון לכותלי בית המשפט, כך שאותו בן זוג יקבל סנקציות מתאימות במקרה הצורך בשל התנהגותו. אם אתם מתלבטים האם גישור גירושין הוא ההליך הטוב ביותר עבורכם, היוועצו במשרד עו"ד גישור המתמחה בגירושין. 

 

גישור עסקי

גישור עסקי נועד לגשר בין אנשים בעלי אינטרס עסקי משותף – שותפים לעסק, שני צדדים שמנהלים שיתוף פעולה עסקי וכו', אשר מתקשים לנהל יחסים עסקיים בשל סכסוך שנגלע ביניהם. בדומה לגישור זוגי, גם בגישור עסקי המטרה היא ליצור מרחב אישי ושקט, אשר יקל על הצדדים לקבל הסכמה משותפת. 

ברוב המקרים, גישור עסקי ייעשה במשרד עו"ד גישור על מנת לסייע לצדדים להגיע לעמק השווה כדי למנוע תביעה בבית המשפט בשל אי קיום התחייבות חוזית, ביצוע רשלני של התחייבות וכן הלאה. אם צד יגיש תביעה, הוא ככל הנראה יחסל לחלוטין את הסיכוי בו שני הצדדים יחזרו אי פעם לעבוד ביחד, כיוון שנקיטת צעדים משפטיים היא הפרת אמון משמעותית בין שותפים לעסק. 

לכן, בחירה בגישור תהווה הצהרה על רצונם של הצדדים להסדיר את היחסים ביניהם גם ללא מעורבות משפטית. למעשה, צדדים במערכת יחסים עסקית אשר השלימו גישור בהצלחה, ייתכן מאוד שיחזרו לעבוד ביחד היות והיחסים ביניהם יהיו חמים יותר. 

חשוב לזכור שניתן לפנות לגישור עסקי גם לאחר שהוגשה תביעה, כך שגם אם נפתח ההליך המשפטי אין מניעה מניסיון לשפר את המצב, לשקם את הקשר ולחסוך כסף וזמן לכל הצדדים. 

 

גישור משפחתי 

גישור משפחתי נועד להסדיר מקרים בהם משפחה מצויה בסכסוך, אשר לרוב הסיבה העיקרית לכך היא מחלוקות סביב כספים, ובראש ובראשונה סביב ירושה. סכסוך על ירושה עשוי לפלג מאוד את המשפחה, וליצור שיח אגרסיבי ועקשן. פנייה לבית המשפט במקרה כזה עשויה עוד יותר להעמיק את הפילוג, ולהוביל לשבר בלתי הפיך בתוך המשפחה. 

לכן, מומלץ כי משפחה שמצויה בסכסוך תפנה לגישור משפחתי. בגישור משפחתי, המגשר ינסה להנחות את השיח על מנת להקל על המשא ומתן, תוך שמירה על רגישות מקסימלית על מנת שלא לערער את התא המשפחתי אפילו יותר. 

אם אתם מחפשים גישור משפחתי, וודאו כי אתם נעזרים במשרד עו"ד המתמחה בגישור ובדיני משפחה עם הצלחות בתחום, כיוון שכאשר גורל המשפחה נמצא על כף המאזניים, אין לקחת סיכונים. 

כמובן שיש מקרים בהם מערכת היחסים במשפחה במצב רע מאוד ולכן האינסטינקט הראשוני הוא לפנות לבית משפט, על מנת להבטיח שכל הצדדים יתנהלו בהגינות. במקרה כזה, מומלץ להיוועץ עם עו"ד גישור טרם התביעה, על מנת לוודא שזו הבחירה הנבונה ביותר עבורכם ועבור משפחתכם. 

 

היתרונות בהעסקת משרד עו"ד גישור  

כאשר אתם נעזרים במשרד עו"ד המתמחה בגישור, אתם הורגים שתי ציפורים במכה אחת – אתם מעסיקים גם עורך דין וגם מגשר בבת אחת. כך אתם מעניקים לעצמכם יתרון משמעותי – כאשר עו"ד המתמחה בגישור הוא המגשר שאתם נעזרים בו, תוכלו להיות בטוחים כי למגשר שלכם יש מומחיות משפטית אשר תאפשר לו לעזור לכם בצורה הטובה והמקיפה ביותר. 

לצד זאת, מגשר שהוא גם עורך דין מחזיק ביתרון על פני מגשרים אחרים, שהרי לעורך דין יש ניסיון ממשי בשטח והוא מכיר היטב את כל הפסיקות והתקדימים הרלוונטיים. כאשר אתם נעזרים במשרד עו"ד גישור, אתם יודעים כי אתם מקבלים ליווי משפטי מלומד אשר לא יותיר שום חורים או פרצות משפטיות. 

כמו כן, להעסקת מגשר ככלל יש יתרונות עצומים – מדובר בהליך שחוסך כמות אדירה של זמן וכסף, מותאם לצרכיכם האישיים ולא מחייב אתכם להחמיץ ימי עבודה שלמים. זאת לעומת דיונים בבית משפט אשר מתרחשים לעיתים רחוקות, עמוסים לעייפה בבירוקרטיות ונמשכים מספר שנים טובות. 

בנוסף, ישנם מחקרים שמוכיחים כי לגישור שנעשה בידי איש מקצוע מיומן יש אחוזי הצלחה אדירים. על כן, נמליץ לכם בחום לבחון את האפשרות לגשת לגישור ולהפוך את חייכם להרבה יותר קלים. 

 

עו"ד הלנה שמחי מתמחה בגישור ותשמח להעניק לכם ליווי משפטי אישי ואמין. עו"ד שמחי מתמחה בגישורי משפחה, זוגיות ועסקים, ובעלת הצלחות רבות בתחום. משרדנו מזמין אתכם ליצור קשר בהקדם על מנת שנוכל לעזור לכם לבחור את אפיק הפעולה הטוב ביותר עבורכם, עבור משפחתכם ועבור נכסיכם. 

משרד עו
משרד עו"ד גישור

שאלות ותשובות - משרד עו"ד גישור

תפקידו של משרד עו"ד גישור הוא להוות פלטפורמה לגישור בין שני צדדים או יותר שיש ביניהם שותפות כלשהי, בין אם משפחתית, עסקית או כל שותפות אחרת, אשר מצויים בסכסוך. הגישור הוא לרוב אלטרנטיבה להליך משפטי.

כדאי לפנות לגישור במקרים בהם בין הצדדים קיים סכסוך שהם לא מצליחים לפתור בכוחות עצמם, המעיב על היחסים ביניהם ועל הקשר בין הצדדים. בגישור ניתן לפתור את הפערים ללא צורך בהתדיינות משפטיות יקרה וממושכת.

משרד עו"ד גישור עוסק בגישור בכל נושא בו יש מערכת יחסים בין בני אדם. מערכת היחסים יכולה להיות זוגית, משפחתית, עסקית או כל אופציה אחרת – כל עוד יש סכסוך בין שני הצדדים, מומלץ להגיע לגישור על מנת לפתור זאת בכבוד הדדי ובנועם.

כן. הליך גישור הוא חסכוני יותר בזמן ובכסף, והוא בעל אחוזי הצלחה גבוהים.

שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader