עורך דין גירושין בהוד השרון

לבחירת עורך דין שייצג אתכם בהליך הגירושין שלכם, משקל עצום על תוצאות ההליך. לכן במדריך זה נדון בקווים המנחים החשובים לבחירת עורך דין גירושין בהוד השרון, מתוך שאיפה שהדבר יקל עליכם בניהול התהליך המורכב שלפתחו אתם עומדים.

 

מחפשים עורך דין גירושין מומלץ בהוד השרון? אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

אם אתם זקוקים לעורך דין גירושין בהוד השרון והמרכז, ניתן להניח כי אתם נמצאים לקראת הליך גירושין או שוקלים להתגרש ומעוניינים להבין את המשמעויות הנגזרות מכך ואיך כדאי להיערך. כך או כך, גירושין הם הליך לא פשוט מבחינה לוגיסטית ורגשית כאחד, עם משמעויות משפטיות וכלכליות מורכבות מאוד.

מאחר וההחלטות המתקבלות במסגרת הגירושין משפיעות על מהלך חייהם שני בני הזוג המתגרשים ולא עליהם בלבד – אם כי גם על ילדיהם, כל החלטה צריכה להתקבל בזהירות יתרה ומתוך הבנת המכלול. אלו הן הסיבות לכך שאין להתפשר על פחות מהטוב ביותר כשמחפשים עו"ד לענייני גירושין בהוד השרון והסביבה. 

עורך הדין שייצג אתכם בהליך, ישמש כמעין "מורה נבוכים" עבורכם בעולם שניתן להניח שהוא זר לכם אם לא התגרשתם בעבר (וממילא כל תיק גירושין הוא שונה ממשנהו וייחודי בפני עצמו). כשם שלא הייתם מעוניינים שמורה דרך חסר ניסיון יהיה זה שאחראי להדריך אתכם במסלול טיולים אתגרי, כך לא סביר שתפקידו את הניווט במסע המורכב להתרת נישואיכם, בידי חובבן וודאי שלא בידיו של אדם שלא אכפת לו מההשלכות.

 

הדבר הבסיסי שחובה לוודא לפני ששוכרים את שירותיו של עו"ד גירושין הוד השרון

הדבר הבסיסי ביותר שיש לוודא לפני ששוכרים את שירותיו של עורך דין גירושין הוד השרון ובכלל, הוא אם לעורך הדין יש רישיון פעיל לעריכת דין. ניתן לברר זאת באמצעות בדיקה פשוטה וחינמית באמצעות ספר עורכי הדין שבאתר האינטרנט של לשכת עורכי הדין. מדובר במנוע חיפוש שבו תוכלו להקליד את שמו של עורך הדין המדובר ובמידה ואמנם רשיונו לעריכת דין קיים ותקף, שמו יופיע בתוצאות החיפוש.

מלבד זאת, תוכלו כמובן לבקש מכל עו"ד שיציג לכם את תעודת ההסמכה האמיתית שלו (לא צילום) ואת כרטיס החבר שלו בלשכת עורכי הדין שבו אמורה להופיע גם תמונתו (המטרה היא לוודא כי אינו מתחזה לעו"ד אחר הרשום בלשכה). מדובר בכרטיס חבר מגנטי, כך שאם מראים לכם משהו אחר, זה אמור להדליק לכם נורת אזהרה.

 

מהם הדגשים החשובים לבחירת עו"ד לענייני גירושין מאזור השרון והמרכז?

לאחר שבדקתם את נושא הרישוי והחברות בלשכת עורכי הדין, עליכם לברר האם מדובר בעורך דין בעל התמחות ספציפית בדיני משפחה. גם את זה ניתן לראות בתוצאות החיפוש בספר עורכי הדין של הלשכה (כמו גם את דבר קיומה של הסמכה לעריכת ייפוי כוח מתמשך – ככל והדבר רלוונטי בהקשר לגירושין שלכם).

באשר לניסיון מעשי בתיקי גירושין – תוכלו לבקש מעורכ/ת הדין שלפניכם להציג לכם דוגמאות להצלחות בתיקי גירושין שליווי בשנים האחרונות. בנוסף לכך, חשוב לוודא מראש שמשרד עורכי הדין שפניתם אליו אכן מספק את סוג השירותים הנלווים שאתם מצפים למצוא אצלו וכי באמתחתו ההסמכות הרלוונטיות לכך.

לדוגמא, היה ואתם מעוניינים להיעזר בעו"ד גירושין בהוד השרון למטרת גישור בגירושין, עליכם לוודא מראש שאותו עורך דין שאליו פניתם אכן מוסמך כמגשר משפחה וכי יש לו היכולת להציג לכם תעודת הסמכה בגישור. כך גם אם אתם זקוקים לסיוע בענייני צוואות וירושות שמושפעים מהליכי הגירושין שלכם, הכוונה בתביעות דיבה הקשורות בהליך הגירושין, הוצאת צווי מניעה במקרים של אלימות במשפחה על רקע הגירושין או בכלל, וכיוצא באלו.

 

האם כדאי לפנות לעורך דין גירושין בהוד השרון גם עבור הליכי גירושין בשיתוף פעולה?

כאשר לקוחות מגיעים לעו"ד גירושין בהוד השרון על רקע ההחלטה להתגרש – חלקם נכונים לעשות זאת בהסכמה ותוך שיתוף פעולה עם בני הזוג שלהם. זאת בשונה עם זוגות מתגרשים אחרים, הממאנים בתוקף לנהל שיח פתוח ומכבד מול הצד השני – מה שמוביל להגשת תביעות גירושין שמתנהלות בערכאות משפטיות. 

אף שהליכי גירושין בשיתוף פעולה מתבצעים מחוץ לכתלי בית המשפט – ואולי דווקא משום כך, גם במצב זה, חשוב מאוד לבחור בעורך דין גירושין טוב בהוד השרון. זאת לטובת ניסוח הסכם גירושין מפורט ומיטיב שיהיה הוגן כלפי שני הצדדים ולא יפגע באינטרסים ובזכויות של מי מבני הזוג בגירושין.

במקרים של גירושים בהסכמה, זוגות מתגרשים רבים שוכרים במשותף את שירותיו של עורך הדין שיערוך את ההסכם או פונים לגישור גירושין באמצעות עורך דין דיני משפחה שהוא מגשר מוסמך, על מנת להגיע להסכמות שעל בסיסן יגובש הסכם הגירושין שלהם.

 

פנייה לעו"ד גירושין לייצוג בתביעת מזונות

לשם הכרעה במחלוקות בנושאי מזונות ילדים ו/או מזונות אישה, המהוות חלק בלתי נפרד ממרבית הליכי הגירושין, כדאי במיוחד לפנות לעו"ד עם התמחות בדיני משפחה וגירושין בהוד השרון, אם אתם מתגוררים באזור השרון או המרכז.

מאחר והפסיקה בבתי המשפט בנושא הללו נתונה לשינויים תמידיים והחוקים הקשורים בהם מתעדכנים מעת לעת, לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי יש משקל עצום לקידום האינטרסים שלכם בהקשרים הללו. גם הכוונה בבחירת הערכאה השיפוטית שתדון בהסכם הגירושין שלכם, יכולה לחולל הבדל של ממש בתוצאות התיק. מכאן חשיבות הייעוץ מול עורך דין מנוסה לענייני גירושין בהוד השרון והסביבה. 

 

סיוע מעורך דין גירושים הוד השרון בתביעות רכוש בגירושין

חלוקת רכוש בגירושין, היא נושא סבוך אשר מוביל זוגות רבים לבתי המשפט בישראל. בהקשר הזה, חשוב ביותר להבין אילו השלכות נגזרות מהחלטות שונות שהתקבלו טרום הנישואים ובמהלכם ומהו האופן שבו הן עתידות להשפיע על החלוקה של הנכסים והכספים בין הצדדים בגירושין. גם בנושאים הללו עו"ד גירושין טובה בהוד השרון תוכל לעזור לכם.

יחד עם זאת, חשוב לומר שמשרד עו"ד גירושין אמין, כמעט תמיד יחתור ליישוב המחלוקת בין הצדדים על מי מנוחות ובשיתוף פעולה הדדי, במקום בתביעה משפטית. כל זאת מתוך שאיפה לחסוך למרשו הוצאות כספיות כבדות מאוד, בזבוז של אנרגיה וזמן יקר ולא פחות חשוב מכך: את הסיכון לפגיעה מיותרת ולעיתים אף בלתי הפיכה בילדים, שנקלעו לגירושין מבלי שבחרו בכך.

 

למה אסור לכם לוותר על פגישות ההתייעצות עם כמה עורכי דין לענייני גירושין במרכז

במידה ואתם נמצאים בעיצומו של החיפוש אחר עורך דין לענייני גירושין בהוד השרון או במרכז בכלל, מומלץ שלא לוותר על ההזדמנות להיפגש עם עורכי הדין לענייני משפחה שאת שירותיהם אתם שוקלים לשכור כמייצגים בתיק הגירושין שלכם. 

זכרו: אף שמשרדי עורכי דין לענייני גירושין בשרון ובמרכז יש בשפע ולמרות כל עורך דין יספר לכם שמשרדו הוא משרד עורכי הדין הטוב בתחומו, רק אחרי שתפגשו פנים אל פנים את עורכי הדין עצמם, תהיה לכם האפשרות להתרשם כהלכה מהסטנדרט השירותי והמקצועי שלו תוכלו לצפות במסגרת הייצוג המשפטי בתיק הגירושין שלכם.

המפגש הפרונטלי עם עורך דין לדיני גירושין, נועד גם לאפשר לכם להבין מי הוא אותו אדם אשר מולו אתם מצופים להתנהל לאוך התקופה שכנראה תהיה בין המורכבות והסוערות שידעתם אי פעם, ומה טיב התקשורת הצפויה לכם איתו.

כאמור לעיל, משרדי עורך דין גירושין בהוד השרון וסביבתה לא חסרים, ובהתאם לכך – אין שום סיבה שתתפשרו על עורך דין חסר סבלנות, גס רוח, קצר בזמן או כזה שאינו משדר רמה גבוהה במיוחד של מקצועיות, אמינות, תקשורתיות, אדיבות וזמינות ללקוח.

 

המלצות על עורך דין גירושין בהוד השרון

אף שאין דרך להבטיח את מידת המחויבות של עורך דין גירושין כזה או אחר ללקוחותיו, אם לא נעזרתם בשירותיו בהקשר של גירושין בעבר, בהחלט תוכלו לבדוק את ההמלצות והביקורות על עורך הדין באינטרנט על מנת לאמוד את רמת השירות שהוא מעמיד לרשות מיוצגיו.

 

בשורה התחתונה

משרד עורך דין הלנה שמחי נחשב למוביל בתחומו ולא בכדי. לקוחות המשרד הרבים ישמחו להעיד על רמת המקצועיות הגבוהה של עו"ד שמחי וצוות המשרד בכללותו, כמו גם על האכפתיות, הזמינות, האדיבות, המחויבות והקשב הרב בו מלווה כל מקרה גירושין.

משרדנו ממוקם אמנם בבני ברק, אך יש לנו לקוחות רבים מאזור הוד השרון שהסתייעו בנו זה מכבר להליכי גישור גירושין, הגשת תביעות גירושין, ניסוח הסכמי גירושין ושלל סוגיות רלוונטיות נוספות מעולם דיני המשפחה.

מעוניינים לקבוע התייעצות ראשונית ודיסקרטית מול עורך דין גירושין הלנה שמחי? השאירו בטופס להלן את פרטיכם ונדאג לחזור אליכם בהקדם – לחצו כאן!

עורך דין גירושין בהוד השרון
עורך דין גירושין בהוד השרון
שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader