עורך דין גירושין ברמת השרון

הבחירה בעורך דין גירושין ברמת השרון, מהווה החלטה מאתגרת אך כזו שחשוב להשקיע בה מחשבה רבה. זאת לאור משקלו הרב של עורך הדין המייצג אתכם בגירושין על תוצאות ההליך. לכן את המדריך שלפניכם בחרנו להקדיש לסקירה של העקרונות המנחים המובילים בבחירת עו"ד לענייני גירושין, בתקווה שאלו יסייעו לכם למצוא את עורך הדין המתאים ביותר עבורכם.

 

העקרונות המנחים המובילים בבחירת עו"ד לענייני גירושין באזור השרון ובכלל

הנושא הראשון שקריטי לברר כשפונים לעורך דין לענייני גירושין ברמת השרון ובכל מקום אחר, להתייעצות ראשונית עם עורך דין דיני גירושין ברמת השרון והאזור, קריטי הוא האם לעורך הדין המדובר יש רישיון בתוקף למתן ייצוג משפטי. במעמד זה חשוב לוודאי שאותו עו"ד רשום גם בתור חבר בלשכת עורכי הדין. אלו הם תנאי הסף לעבודה עם כל עורך דין בכל תחום משפטי.

לאחר שוידאתם את הנושאים הללו, חשוב לברר האם מדובר בעורך דין המתמחה ספציפית בדיני משפחה וגירושין. אף שאין אילוץ חוקי שמחייב את עורך הדין להיות בעל התמחות בדיני משפחה וגירושין כדי לספק לכם שירותי ייצוג, ייעוץ וליווי משפטי מקצועיים בהליך הגירושין שלכם – לניסיון המקצועי בתיקים מסוג זה משקל רב ולכן אין לוותר עליו.

מלבד זאת, יש לוודא מבעוד מועד כי משרד עורכי הדין שאליו פניתם אכן מספק את סוג השירותים הנלווים שאתם מצפים למצוא בו (בהנחה ויש לכם צרכים ספציפיים יותר בהקשר לגירושים שלכם), כגון ייעוץ בנושא ענייני ירושות וצוואות המושפעים מהליך הגירושין, הכוונה לגבי תביעות לשון הרע הקשורות בהליכי הגירושין, הוצאת צווי מנע במקרי אלימות במשפחה חס וחלילה, ועוד כיוצא באלו.

בהקשר זה, חשוב גם כן לוודא כי לעו"ד שייצג אתכם ההסמכות הנחוצות למתן השירותים המשפטיים בהם אתם מעוניינים בהקשר לגירושיכם. לדוגמא, היה ואתם מעוניינים להיעזר בעו"ד גירושין ברמת השרון למטרת גישור בגירושין, עליכם לוודא מראש שאותו עורך דין שאליו פניתם אכן מוסמך כמגשר משפחה וכי יש לו היכולת להציג לכם תעודת הסמכה בגישור.

 

סוגי השירותים שניתן לקבל ממשרדי עו"ד לענייני גירושין ברמת השרון

ישנם כמה נושאים עיקריים שבהם ניתן ואף מומלץ מאוד לפנות לסיוע מקצועי מעורך דין לענייני גירושין במרכז. להלן כמה מהמרכזיים בהם:

 

תביעות גירושין או גירושין בהסכמה

כאשר לקוחות מגיעים לעו"ד גירושין ברמת השרון על רקע ההחלטה להתגרש – חלקם נכונים לעשות זאת בשיתוף פעולה הדדי עם בני זוגם בעוד שהאחרים אינם מעוניינים לקיים שיח פתוח עם הצד השני.

בהתאם להלך הרוח של הלקוח, נהוג להחליט על הצעדים הבאים בהליך הגירושין, כאשר עו"ד גירושין טוב ברמת השרון ובכלל, תמיד יחתור ליישב את המחלוקות בין הצדדים בהסכמה ועל מי מנוחות, במקום בבתי המשפט. כל זאת  בשאיפה לחסוך לשני בני הזוג הוצאות כספיות גבוהות, בזבוז זמן יקר ונזק מיותר ולעיתים גם בלתי הפיך להם ולילדיהם שנקלעו לסכסוך המשפחתי בעל כורחם.

 

תביעת מזונות ילדים או מזונות לאישה

בסוגיות הללו כדאי מאוד לפנות לעורכת דין מומחית לדיני משפחה וגירושין ברמת השרון, שתוכל לייעץ בנוגע לבחירת הערכאה השיפוטית המומלצת ביותר לדיון בהסכם הגירושין, באופן שישרת אתכם בצורה המיטבית.

 

איזון משאבים ותביעות רכוש בגירושין

חלוקת רכוש בין בני הזוג בגירושין, היא נושא מורכב המוביל זוגות מתגרשים רבים אל פתחם של בתי המשפט בישראל. בהקשר זה מומלץ להבין מהן המשמעויות הנגזרות מהחלטות פיננסיות ואחרות שנתקבלו לפני הנישואין ובמהלכם ואיך הן צפויות להשפיע על חלוקת הממון והנכסים בין בני הזוג במהלך הגירושין. גם בכך עו"ד גירושין מנוסה ברמת השרון תוכל לסייע לכם.

 

המשמעויות הנלוות לבחירה בעורך דין גירושין מומלץ ברמת השרון

אם חיפשתם עורך דין גירושין טוב ברמת השרון ואזור השרון בכלל, יש להניח כי אתם שוקלים להתגרש או שקיבלתם את ההחלטה על הגירושין זה מכבר. עבור מרבית האנשים, מדובר בתקופה לא פשוטה ואמוציונלית מאוד, שהמשמעויות המשפטיות והכלכליות שהיא טומנת בחובה הן כבדות משקל ועתידות ללוות את שני הצדדים בגירושין וילדיהם לשארית חייהם.

מתוקף תפקידו, אמון עו"ד בתחום דיני המשפחה המלווה תיקי גירושין, לספק הכוונה וסיוע משפטי בכלל הנושאים הכרוכים בהליך הגירושין. לנושאים אלו יש השפעה רבה על היחסים המשפחתיים והחברתיים שלנו, על עתיד ילדינו וכן על עתידנו הכלכלי. אלו הם נושאים כבדי משקל ולכן לא נרצה להפקיד את משימת הדאגה לאינטרסים שלנו בגירושין, בידי איש מקצוע חסר ניסיון או חסר אכפתיות.

 

אל תוותרו על סקר שוק בבחירת עו"ד לענייני גירושין ברמת השרון

אם אתם בעיצומו של חיפוש אחר עורכי דין לענייני גירושין בשרון או במרכז, אל תוותרו על קביעת פגישות עם מספר עורכי דין לפני שאתם מחליטים בדבר זהותו של עורך הדין עורך הדין שיפעל כמייצג שלכם בגירושים שלכם.

משרדי עו"ד גירושין במרכז ובשרון אמנם יש בשפע וכל אחד מהם יספר לכם כי הוא משרד עו"ד מוביל לענייני גירושין ומשפחה. אולם רק לאחר מפגש פרונטלי עם כמה וכמה עורכי דין, תוכלו לגבש אומדן ברור בנוגע לסטנדרט השירות והמקצוענות שלו תוכלו לצפות מעו"ד גירושין ברמת השרון.

המפגש הפרונטלי עם עו"ד דיני גירושין הוא גם זה שיאפשר לכם להבין מיהו האדם שמולו אתם אמורים להתנהל בתקופה שבוודאי תהיה בין המאתגרות והסוערות בחייכם, ומה טיבה של התקשורת הצפויה לכם עמו. כאמור, משרדי עו"ד גירושין בשרון יש בשפע, ולכן אין סיבה שתתפשרט על פחות מעורך דין מקצועי, תקשורתי, אדיב, קשוב ואכפתי, שיעורר בכם תחושה של אמון, אמינות ושותפות מלאה לתהליך.

 

עורך דין גירושין טוב ברמת השרון נמדד דווקא בדברים שלא נלמדים באף בית ספר למשפטים

ייצוג בתיקי גירושין – בין אם הוא כרוך בליווי תביעת גירושין או בעריכת הסכם גירושין, מחייב לא רק שליטה ברזי החוק והמקצוע מצד עורך הדין, אלא גם רגישות מרובה בהתנהלות מול לקוחותיו. זאת מאחר והגירושין מעצם מהותם, מהווים הליך רגיש מאין כמוהו המעורר לעיתים סערת רגשות קשה בקרב מי שמעורבים בו.

בכדי לאפשר ללקוח להגיע לקבלת החלטות מתונה ונבונה, שתשרת את האינטרסים שלו גם בראייה קדימה, עורך דין הפועל כמייצג בהליכי גירושין חייב לדעת כיצד לנווט את מיוצגיו לקבלת ההחלטות הנכונות להם, בעדינות המרבית. בנוסף לכך מצופה, עורך דין גירושין רמת השרון למחויבות מלאה לתהליך ולשמירה על זכויותיכם בכל מחיר. איכותיות אלו, הן בסופו של דבר, מה שהופך עורכי דין לענייני גירושין לבעלי מקצוע מעולים ומועילים.

 

איך מוצאים עורך דין גירושין מומלץ ברמת השרון?

אף שאין דרך להבטיח את מידת המחויבות של עורך דין גירושין כזה או אחר ללקוחותיו, אם לא נעזרתם בשירותיו בהקשר של גירושין בעבר, בהחלט תוכלו לבדוק את ההמלצות והביקורות על עורך הדין באינטרנט על מנת לאמוד את טיב השירות שהוא מעמיד לרשות לקוחותיו.

 

עורך דין גירושין שאינו זמין עבורכם – אינו ראוי לייצג אתכם

משום שלהליכי גירושין ישנה נטייה מובנית למורכבות, סיבוכיות והתארכות – ישנה משמעות מכרעת לזמינות גבוהה של עורך הדין שתבחרו כמייצג שלכם בהליך. לעיתים קרובות הליכי גירושין הם הליכים ייצריים והופכים למאבק של ממש בין הצדדים. הדבר מוביל לכך שמתעורר לא אחת הצורך במענה מיידי לשאלות ובקשות בהולות.

הדבר נכון במיוחד אם אתם צופים שהליך הגירושין שלכם יתנהל במסגרת תביעה בערכאות משפטיות ולא כהליך גירושין בהסכמה ובשיתוף פעולה מלא עם הצד השני. במצב כזה בפרט, ניתן להניח שתזדקקו לאוזן קשבת ויועץ נאמן לכל אורך הדרך.

לכן מן הראוי להבטיח עד כמה שניתן את הבחירה בעורך דין בעל זמינות גבוהה במיוחד עבור לקוחותיו – הן טלפונית והן גיאוגרפית. חשוב שלא להתפשר על עורך דין לענייני גירושין, אם יש לכם ספק בנוגע ליכולת שלו לספק עבורכם מענה מקצועי, קשוב ואכפתי באמת בכל סוגיה שעלולה להתעורר תוך כדי הגירושים.

אחרי הכל, זהו איש המקצוע האמון על הכוונתכם לקבלת ההחלטות שישרתו אתכם ואת הילדים שלכם למשך שנים קדימה. לפיכך, במידה ואתם גרים באזור רמת השרון, מומלץ לבחור בעו"ד לענייני משפחה וגירושין באזור המרכז, כדי שלכל הפחות, תהיה לכם נגישות גבוהה למשרדו או משרדה ברמה הפיזית.

 

לסיכום

משרד עו"ד הלנה שמחי נחשב למוביל בתחומו ולא במקרה. לקוחותינו יעידו על רמת המקצוענות הגבוהה של צוות המשרד, האכפתיות, המחויבות, האדיבות, הדיקסרטיות והקשב הרב שבו אנו מלווים כל תיק גירושין.

אף שמשרדנו ממוקם בבני ברק לקוחות רבים מרמת השרון והסביבה הסתייעו זה מכבר בשירותינו בהליך הגירושין שלהם, ובכלל זה בהגשת תביעות גירושין, ניסוח הסכם גירושין, תהליכי גישור גירושין ומגוון סוגיות רלוונטיות אחרות מתחום דיני המשפחה. מעוניינים לקבוע שיחת התייעצות ראשונית ודיסקרטית עם עו"ד גירושין הלנה שמחי? השאירו בטופס שלפניכם את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם – לחצו כאן!

עורך דין גירושין ברמת השרון
עורך דין גירושין ברמת השרון
שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader