עורך דין גירושין בהרצליה

מחפשים עורך דין גירושין בהרצליה? המדריך שלפניכם יסייע לכם בבחירת עו"ד מומלץ לענייני גירושין באזור הרצליה והסביבה שיוכל לסייע לכם במכלול ההיבטים הנוגעים להליך.

 

התועלת המשמעותית ביותר במציאת עורך דין גירושין טוב בהרצליה

התא המשפחתי הוא המוקד המרכזי והחשוב ביותר בחייהם של מרבית האנשים. לכן הליך גירושין נחווה במקרים רבים כחוויה מטלטלת מאין כמוה עבור שני בני הזוג וילדיהם כאחד. פירוק התא המשפחתי מוליד שינויים דרמטיים במהלך החיים המוכר שהם הרבה מעבר לפרידה מהזוגיות בלבד.

במקרים רבים, הגירושין מובילים לעזיבת הבית, שינוי ניתוק חלקי או מלא מהילדים המשותפים, ירידה ביכולת הכלכלית וכתוצאה מכך – גם פגיעה באיכות החיים הכללית. מאחר וזהו הליך בעל השלכות כה רבות וכה מרחיקות לכת, חשוב ביותר למצוא דרכים להתנהל בו בצורה שקולה ויעילה ולקבל את ההחלטות שיועילו לכם ולילדיכם באמת בטווח הארוך.

את הפרספקטיבה החשובה הזו, תוכלו לקבל מעורך דין גירושין מנוסה בהרצליה, שידע לשקף לכם באופן ברור את המשמעויות של הליך הגירושין, את ההשלכות שצפויות להוליד החלטות שונות שאותן תידרשו לקבל במהלכו ואת הפתרונות שיאפשרו לכם לפתוח דף חדש בחייכם בהקדם, במינימום נזקים. 

 

כך סיוע מעו"ד גירושין מנוסה בהרצליה יכול לחסוך מכם סאגה משפטית מיותרת ויקרה

הליכי גירושין הם אמוציונליים ומורכבים מאוד מטבעם. אנשים רבים נוטים לרגשותיהם לנהל אותם בתהליך הגירושין שלהם והדבר עלול להוליד קבלת החלטות שגויה ובלתי עניינית, שיכולה להזיק לכל המעורבים שלא לצורך. תפקידו של עורך דין לענייני גירושין, הוא למתן את הנטייה של יצרים ודחפים להנחות את פעולותיהם של לקוחותיו ולכוון אותם אל עבר קבלת החלטות שקולה ומועילה.

כך לדוגמא, יחתור עורך דין אמין לענייני גירושין, להרחיק את מיוצגיו מבתי משפט ולכוון אותם לקיום מפגשי גישור שבהם יתקבלו החלטות הנוגעות לענייני הגירושין (בענייני משמורת, הסדרי ראייה, חלוקת רכוש, איזון משאבים, דמי מזונות ועוד) על מי מנוחות ותוך שיח מכבד וענייני.

כך ניתן לחסוך משני הצדדים זמן יקר וסכומי כסף משמעותיים שיוכלו להשתמש בהם בצורה מועילה יותר לפתיחת דף חדש בחייהם לאחר הפרידה. בתיווך עו"ד לענייני משפחה בהרצליה עם הסמכה לגישור גירושין זוגות מתגרשים רבים מצליחים להגיע להסכמות משותפות ללא צורך להיגרר להאשמות, כעסים וסכסוך משפטי מתמשך ומתיש.

 

4 העקרונות המנחים לבחירה נבונה ומוצלחת בעורך דין גירושין בהרצליה

בכוחה של בחירה נבונה ומוצלחת בעורך דין גירושין בהרצליה ובכלל, לשנות את האופן שבו הליך הגירושין שלכם מתנהל, מקצה לקצה. אם חשוב לכם לסיים את הליך הגירושין בהקדם האפשרי, עם מינימום מאבקי כוח, עימותים, פגיעה הדדית ונזק נפשי לכם ולילדים שלכם – תעשו בחוכמה אם תקפידו לעקוב אחר ארבעת העקרונות להלן למציאת עו"ד גירושין מומלץ בהרצליה:

  1. אל תתחייבו לעו"ד גירושין לפני שנפגשתם עם כמה עורכי דין גירושין באזור הרצליה והמרכז – חשוב שתתרשמו מרמת המומחיות, המקצועיות והיקף הניסיון המעשי של כל עו"ד שאתם פוגשים כדי לבחור את הטוב ביותר.
  2. בחרו בעורך דין מומחה לדיני משפחה וגירושין ואל תתפשרו על עו"ד שזהו עיסוקו המשני בלבד – הדבר חשוב במיוחד היות ועולם דיני המשפחה והגירושין משתנה חדשות לבקרים והדבר מתבטא בשינויים בפסיקה ובחקיקה. החלטות תקדימיות מתקבלות בתיקי גירושין הנדונים בבתי המשפט בישראל, על בסיס יומיומי כמעט. בהחלט ייתכן כי אחת מהן תהיה רלוונטית לתיק הגירושין שלכם ולכן חשוב במיוחד שתבחרו בעורך הדין שחי ונושם את התחום ונמצא תמיד עם האצבע על הדופק. 
  3. הקפידו לבחור בעורך דין שיש לו ניסיון ספציפי במקרים דומים לשלכם – עו"ד שרגיל לספק שירותי ייעוץ משפטי לתביעות גירושין המתנהלות בערכאות משפטיות, הוא כנראה לא הכתובת עבורכם, אם החלטתם לנהל את הליך הגירושין בשיתוף פעולה עם בן הזוג, כהליך גישור.
  4. כימיה בין אישית – עורך הדין שעתיד ללוות את הליכי הגירושין שלכם, הוא האדם שעליו תיאלצו לסמוך בעניינים האישיים, הרגישים והאינטימיים ביותר בחייכם. לכן עליכם להרגיש בנוח באינטראקציה עם עורך הדין הנבחר. אם התקשורת עם עו"ד מסוים מעוררת בכם אי נוחות, או שהגישה שלו לתהליך אינה מתאימה להלך הרוח שלכם, ישנו סיכוי גבוה לכך שתתקלו במכשולים רבים בעבודה עם אותו עו"ד בהמשך הדרך שעלולה בהחלט להיות ארוכה. לכן עליכם להקשיב לתחושות הבטן שלכם ולבחור בעו"ד שהתקשורת עימו או עימה נעימה לכם, קוהרנטית ובגובה העיניים. אולם מעל הכל – תחושת האמון בעורך הדין. אמון ואמינות הם מעל הכל, ולכן אם עורך הדין שלפניכם אינו מעורר בכם אמון מלא, הוא לא האדם המתאים לייצג אתכם בהליך הגירושין שלכם – נקודה.

 

אילו סוגי שירותים ניתן לקבל ממשרדי עורכי דין לענייני גירושין בהרצליה?

ישנם כמה וכמה נושאים הנוגעים להליכי גירושין אשר בהם ניתן ואף רצוי מאוד להסתייע בעורך דין המתמחה בתיקי גירושין: נושא המשמורת, הסדרי הראייה, חלוקת הרכוש בגירושין, דמי המזונות ועוד. בשורות הבאות נסקור כמה מן השירותים העיקריים שמשרדי עו"ד לענייני גירושין מעניקים בהקשרים הללו:

 

הליכי גירושין בשיתוף פעולה בין בני הזוג או תביעת גירושין

כאשר לקוחות מגיעים לעו"ד גירושין בהרצליה על רקע ההחלטה להתגרש – חלקם מוכנים לעשות זאת תוך שיתוף פעולה עם בני זוגם בעוד שאחרים אינם מעוניינים לנהל שיח פתוח וענייני מול הצד השני. בהתאם להלך המחשבה של כל לקוח, מקובל להחליט מה יהיו הצעדים הבאים בגירושין.

אולם עו"ד גירושין מומלץ בהרצליה ובכל מקום אחר, יחתור תמיד ליישוב המחלוקות בין הצדדים על מי מנוחות במסגרת הליכי גישור, במקום בערכאות משפטיות. כל זאת מתוך שאיפה כנה לחסוך מבני הזוג הוצאת סכומי כסף גבוהים, בזבוז של זמן יקר והתמודדות עם פגיעה רגשית מיותרת ולעיתים אף בלתי הפיכה למתגרשים ולילדיהם כאחד.

 

הגשה וייצוג בתביעת דמי מזונות לילדים או דמי מזונות אישה

בסוגיות כאלו כדאי במיוחד לפנות לעורך/ת דין בעלי מומחיות בדיני גירושין בהרצליה. עו"ד כאמור לעיל יידע לייעץ בנוגע לבחירה בערכאה השיפוטית שתדון בהסכם הגירושין וצפויה להיטיב עמכם יותר.

 

הגשה וייצוג בתביעות רכוש בגירושין / טיפול באיזון משאבים בגירושין

חלוקת הרכוש בגירושין, מהווה נושא כאוב ומורכב אשר מוביל זוגות רבים  בישראל להתדיינויות ארוכות ומייגעות מאוד בבתי המשפט. בהקשר לנושאי הממון בגירושין, ולפני שנוקטים בכל צעד משפטי שהוא, חשוב מאוד להבין מהן המשמעויות העולות מן ההחלטות הפיננסיות והאחרות שהתקבלו טרום הנישואין ובמהלכם, ובאיזה אופן הן עתידות להשפיע על חלוקת הרכוש והכספים בין בני הזוג המתגרשים. גם בעניינים אלו, עורך דין גירושין מנוסה מהרצליה יכולה לסייע לכם.

 

מדוע הזמינות היא פקטור כה משמעותי בבחירת עורך דין גירושין בהרצליה והסביבה?

אם אתם מתגוררים באזור הרצליה, כדאי מאוד שתבחרו משרד עו"ד לענייני משפחה ודיני גירושין הממוקדם בגוש דן. כך לכל הפחות, תוכלו ליהנות מגישה נוחה לפגישות עם המייצג/ת שלכם בהליך הגירושין. בנוסף לזמינות הגיאוגרפית, כדאי לוודא כי עו"ד גירושין יהיה זמין לשירותכם גם טלפונית.

לאור מורכבותם של הליכי הגירושין והצורך בזמינות גבוהה מצד עורך הדין לשאלות שונות המתעוררות בתהליך – אם אינכם בטוחים במאת האחוזים כי עורך הדין או עורכת הדין שבהם בחרתם כמייצגים שלכם, יוכלו לספק לכם מענה מקצועי, אכפתי ואמפתי בכל עניין הקשור בגירושין – עדיף שתמשיכו לחפש.

אחרי הכל, מדובר באיש או אשת המקצוע שאחראים לייצג אתכם באחד התהליכים הקשים והמורכבים בחייכם, על כל המשתמע מכך. גירושין טומנים בחובם שלל השלכות ארוכות מועד שחלות גם על התא המשפחתי ובכלל זה הילדים, גם על נושא המגורים וגם על המצב הפיננסי של הצדדים. לכן אין להפריז בחשיבות הזמינות והשירות שתקבלו מעורך דינכם.

 

לסיכום

זקוקים לייעוץ דיסקרטי מעורך דין גירושין במרכז לקראת הליך הגירושין שלכם? משרד עורך דין הלנה שמחי, מבין את הצורך וישמח לייעץ לכם תוך שמירה מלאה על פרטיותכם. משרדנו הוא משרד עו"ד גירושין ותיק המספק שירותי ייעוץ וייצוג משפטי בדיני משפחה וגירושין מזה שנים רבות ללקוחות מכל אזור גוש דן.

אנו מעניקים שירותים לתושבי הרצליה, הרצליה, הוד השרון, תל אביב, רמת גן, בני ברק, פתח תקווה, גבעתיים, גבעת שמואל, אור יהודה, יהוד ועוד. הערך המוסף של ליווי תיק הגירושין שלכם על ידי עו"ד הלנה שמחי, מתבטא בניסיון המקצועי הרב, רמת המקצועיות הגבוהה, המחויבות, ההקשבה, הזמינות והשירותיות ללא פשרות.

חשוב לצוות משרדנו להבטיח שהליכי הגירושין של לקוחותינו יתנהלו ביעילות מרבית ויניבו תוצאות שייטיבו עם הלקוח גם בטווח הרחוק. לתיאום פגישת ייעוץ אישית ודיסקרטית עם עורכת הדין הלנה שמחי – השאירו פרטיכם בטופס יצירת הקשר שלנו – לחצו כאן!

עורך דין גירושין בהרצליה
עורך דין גירושין בהרצליה
שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader