עורך דין גירושין בראשון לציון

הבחירה בעורך דין גירושין בראשון לציון והמרכז, היא החלטה לא פשוטה אך חשובה מאין כמוה, משום שיש לה הפוטנציאל להשפיע על האופן שבו יתנהלו הליכי הגירושין ועל תוצאותיהם. לכן את הסקירה להלן נקדיש להצגת הקווים המנחים לבחירה מושכלת בעו"ד לענייני גירושין שיסייע לכם בקידום האינטרסים שלכם בגירושים בצורה הטובה ביותר.

 

הקווים המנחים לבחירה מושכלת בעו"ד לענייני גירושין בראשון לציון

אנשים רבים העומדים לקראת גירושין, תוהים ובצדק, מהן אמות המידה שעל פיהן ניתן להעריך את איכותו של עורך דין כזה או אחר, המספק ייצוג משפטי בהליכי גירושין. מדובר בשאלה מורכבת שגם התשובה עליה – מורכבת בהתאם, ולכן נתחיל דווקא מהחלק הפשוט: במידה ואתם מתגוררים בראשון לציון או בקרבתה, כדאי לכם לחפש עורכי דין לענייני גירושין בראשון לציון והסביבה.

זאת משום שגירושין הם הליך אינטנסיבי שבמהלכו סביר להניח שתידרשו להיפגש עם עורך דינכם יותר מפעם אחת. הדבר האחרון שתרצו הוא לכתת רגליים עד למשרד עורכי דין מרוחק, מה שיהפוך את ההתנהלות סביב הגירושין לקשה אף יותר ממה שהיא ממילא.

החדשות הטובות הן שלחלוטין אין בכך צורך. עורכי דין לענייני משפחה בראשון לציון והמרכז – יש בשפע, ומתוכם אין ספק שתוכלו למצוא עו"ד טוב עם התמחות בדיני גירושין. השלב הבא, יהיה לצמצם את הרשימה ההתחלתית שלכם למספר עורכי דין מובילים שאת כל אחד מהם, תבדקו בפרמטרים של ותק, ניסיון מקצועי בליווי תיקי גירושין, הצלחות בתיקים דומים לשלכם, המלצות מלקוחות קודמים וכימיה בין אישית.

 

משמעות הבחירה בעורך דין גירושין מומלץ בראשון לציון

אם חיפשתם עורך דין גירושין טוב בראשון לציון והמרכז, יש להניח כי אתם שוקלים להתגרש או שקיבלתם את ההחלטה על הגירושין זה מכבר. עבור מרבית האנשים, מדובר בתקופה לא פשוטה ואמוציונלית מאוד, שההשלכות המשפטיות והכלכליות שהיא טומנת בחובה, מרחפות מעל הצדדים בגירושין כמו ענן שחור.

מתוקף תפקידו, אמון עו"ד מתחום דיני המשפחה המלווה תיקי גירושין, לספק הכוונה וסיוע משפטי בכלל הנושאים הכרוכים בהליך הגירושין. לנושאים אלו יש השפעה רבה על היחסים המשפחתיים והחברתיים שלנו, על עתיד ילדינו וכן על עתידנו הכלכלי. אלו הם נושאים כבדי משקל ולכן לא נרצה להפקיד את משימת הדאגה לאינטרסים שלנו בגירושין, בידי איש מקצוע חסר ניסיון או חסר אכפתיות.

עורך דין גירושין ראשון לציון צריך להיות מחויב לתהליך ולהגנה על הזכויות שלכם בו בכל מחיר. אף שאין באמת דרך להבטיח מחויבות כזו מצד בעל מקצוע אם לא הסתייעתם בשירותיו באותו הקשר בעבר (מה שסביר – לאור העובדה שמרבית האנשים מתגרשים פעם אחת בלבד אם בכלל), בהחלט ניתן לבדוק חוות דעת על עורך הדין כדי ללמוד על טיב השירות שהוא מספק למיוצגיו.

 

הפרמטרים שחשוב לשים אליהם לב כשמחפשים עורך דין גירושין בראשל"צ 

בכל הנוגע לענייני הלב – יש מקום לסמוך על תחושת הבטן. פירושו שמומלץ להפגש עם כמה עורכי דין לענייני גירושין במרכז לפני שאתם מקבלים החלטה לגבי עורך הדין שייצג אתכם בגירושין. רק בפגישה פרונטלית עם כמה עורכי דין, תקבלו אומדן ברור לגבי סטנדרט השירות לו ניתן לצפות מעו"ד גירושין בראשל"צ.

מפגש פנים אל פנים עם עו"ד גירושין יאפשר לכם גם להתרשם ממקור ראשון מאיכות התקשורת הצפויה לכם עם מי שייצג אתכם ולבחור בעורך דין תקשורתי, אמפתי ואכפתי, שמעורר בכם תחושת אמון ומפגין נכונות אמיתית לעשות עבורכם את המירב.

 

"על תבונה ורגישות": התכונות שהופכות עורך דין גירושין טוב למצוין

ליווי תיקי גירושין – בין שהוא כרוך בניהול תביעות גירושין או ניסוח הסכמי גירושין, מצריך לא רק ידע מקצועי מפותח מצד עורך הדין, אלא גם רגישות רבה בהתנהלות מול הלקוח. זאת משום שגירושין מעצם מהותם, הם הליך רגיש במיוחד המעורר לא אחת סערת רגשות גדולה אצל הצדדים המעורבים בו.

על מנת לאפשר קבלת החלטות נבונה ומושכלת, שתשרת את מיוצגיו נאמנה גם בעתיד, עורך הדין הפועל כמייצג בהליכי גירושים חייב לדעת לנווט את מרשו לביצוע הבחירות הנכונות, בעדינות מרבית ולמרות נפיצותו הרבה של המצב במישור הרגשי. יכולת זו, היא בסופו של דבר, מה שהופך עורך דין גירושין טוב בראשון לציון לעורך דין גירושין מעולה.

 

מה חשוב לברר לפני שמתקדמים בתהליך עם עורך דין כזה או אחר?

כשפונים להתייעצות ראשונית עם עורך דין דיני גירושין בראשון לציון והאזור, קריטי לשאול אם לעורך דין זה רישיון תקף לעיסוק בעריכת דין וכי אותו עורך דין גם רשום כחבר מן המניין בלשכה הישראלית של עורכי הדין. בנוסף לכך, אם אתם מעוניינים בעורך דין גירושין בראשון לציון לטובת הליך גישור בגירושין, חשוב לבדוק אם עורך הדין שאליו אתם פונים אכן הוסמך כמגשר משפחה ויכול לגבות זאת בהצגת תעודת הסמכה מתאימה.

זאת כמובן, בנוסף לבירור סוג ההתמחות הספציפית של עורך הדין שלפניכם, שעל מנת לספק לכם סיוע משפטי מקצועי בגירושין, נדרש להיות עורך דין לענייני משפחה עם ניסיון מעשי ספציפי להליכי גירושין ובכלל זה ליווי בתביעות גירושים ועריכת הסכמי גירושין.

 

חשיבות הזמינות בבחירת עורך דין גירושין מראשון לציון והמרכז

משום שלהליכי גירושין ישנה נטייה מובנית למורכבות, סיבוכיות והתארכות – ישנה משמעות מכרעת לזמינות גבוהה של עורך הדין שתבחרו כמייצג שלכם בהליך. לעיתים קרובות הליכי גירושין הם הליכים ייצריים והופכים למאבק של ממש בין הצדדים.

הדבר מוביל לכך שמתעורר לא אחת הצורך במענה מיידי לשאלות ובקשות בהולות. הדבר נכון במיוחד אם אתם צופים שהליך הגירושין שלכם יתנהל במסגרת תביעה בערכאות משפטיות ולא כהליך גירושין בהסכמה ובשיתוף פעולה מלא עם הצד השני. במצב כזה בפרט, ניתן להניח שתזדקקו לאוזן קשבת ויועץ נאמן לכל אורך הדרך.

לכן מן הראוי להבטיח עד כמה שניתן את הבחירה בעורך דין בעל זמינות גבוהה במיוחד עבור לקוחותיו – הן טלפונית והן גיאוגרפית. חשוב שלא להתפשר על עורך דין לענייני גירושין, אם יש לכם ספק בנוגע ליכולת שלו לספק עבורכם מענה מקצועי, קשוב ואכפתי באמת בכל סוגיה שעשויה להתעורר תוך כדי הגירושין.

ככלות הכל, זהו בעל המקצוע האמון על הכוונתכם לקבלת ההחלטות הנכונות בתהליך, שישרתו אתכם ואת ילדיכם למשך שנים קדימה. לפיכך, במידה ואתם גרים באזור ראשון לציון, מומלץ לבחור בעו"ד דיני משפחה מאזור המרכז, כדי שלכל הפחות, תהיה לכם נגישות גבוהה למשרדו או משרדה בפן הגיאוגרפי.

 

עורך דין גירושין מנוסה ראשון לציון – כמה זה עולה לנו? 

עלות שכר טרחת עו"ד גירושין מראשון לציון, היא עניין דינמי שאיננו מהווה נגזרת של הוותק והניסיון המקצועי של עורך הדין אלא תלוי גם בפרמטרים רבים נוספים. אולם ככלל, שירותים משפטיים מעורכי דין לענייני גירושין במרכז, עולים בין 30 אלף ועד 150 אלף ש"ח (לפני המע"מ). גובה שכר הטרחה שגובה עו"ד בתיק גירושין, נקבע בכל מקרה לגופו על פי מורכבות התיק ושיקולים נוספים שכל משרד עו"ד קובע על פיהם את המחירון שלו.

 

מדוע עו"ד גירושין בראשל"צ עדיף על ייצוג עצמי?

אף שיש מי שעשויים להתפתות לוותר על שירותיו של עו"ד גירושין, חשוב לדעת שהליך הגירושין מזמן למרבית האנשים התמודדות עם סוגיות משפטיות רבות הנוגעות לתא המשפחתי המתפרק, שעם רובן לא מומלץ ולעיתים כלל לא ניתן להתמודד באופן עצמאי.

לצורך הדוגמא, ניקח את המקרה המורכב של ירושות וצוואות, שהן עולם תוכן מסועף וסבוך מבחינה חוקית ואדרבא במקרים בהם הטיפול בנושאים הללו מתבצע על רקע הגירושין. רק פנייה לעו"ד לענייני משפחה אשר עוסק באופן יומיומי בתחומים הללו, יאפשר לכם לצלוח את הגירושין בצורה יעילה שתיטיב עימכם בראייה עתידית ולא רק ברמה המיידית.

 

לסיכום

הלנה שמחי – משרד עו"ד לענייני משפחה וגירושין, הוא משרד בוטיק עם ותק רב וניסיון מעשי עשיר בניהול תיקי גירושין ובכללם גם הליכי גישור במשפחה. במשרדנו מטופלים גם הסכמי טרום נישואין והסכמי ממון, עריכת הסכמי גירושין, לרבות הסכמי משמורת והורות משותפת, טיפול בדמי מזונות לילדים, דמי מזונות לאישה, סיוע בענייני צוואות, עריכת ייפוי כח מתמשך וכן הלאה.

לעורכת דין שמחי מומחיות רבה בהליכי גישור גירושין וביישוב סכסוכים משפחתיים וזוגיים. משרד עו"ד הלנה שמחי נחשב כמוביל בתחומו ולא במקרה – הדבר ניכר ברמת המקצועיות המחויבות, האכפתיות והשירותיות של צוות המשרד, שהן ללא פשרות ונועדו להבטיח כי הליכי הגירושין של כל לקוח ולקוחה יתנהלו בצורה הטובה, הדיסקרטית והאמינה ביותר.

משרדנו נמצא בעיר בני ברק אך מספק סיוע וליווי משפטי איכותי ללקוחות רבים מאזור ראשון לציון וישובי הסביבה בתיקי גירושין, תביעות גירושין, עריכת הסכמי גירושין, מפגשי גישור בגירושין וכל סוגיה רלוונטית אחרת מעולם דיני המשפחה או הירושה. לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית, אישית ודיסקרטית עם עורכת דין הלנה שמחי – השאירו את פרטיכם בטופס יצירת הקשר שלנו – לחצו כאן!

עורך דין גירושין בראשון לציון
עורך דין גירושין בראשון לציון

 

שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader