עורך דין לענייני משפחה בגבעת שמואל

הגעתם לפה בחיפוש אחרי עורך דין לענייני משפחה בגבעת שמואל? עו"ד גירושין מהמרכז? עורך דין לענייני ירושות וצוואות? עורך דין עריכת ייפוי כוח מתמשכים או עורכת דין לענייני אפוטרופסות? כל התשובות נכונות! עורכת דין הלנה שמחי מספקת את כלל השירותים הנ"ל ושלל שירותים משפטיים נוספים הרלוונטיים לנושאים הוריים, זוגיים וממוניים במשפחה.

 

האתגר: בחירת עורך דין לענייני משפחה בגבעת שמואל 

בחירה נכונה בעורך דין לענייני משפחה בגבעת שמואל – בין אם בהקשר לתהליכי הגירושין שאתם עוברים, בהקשר לניסוח צוואות, טיפול בירושות, ניהול תהליך אימוץ, טיפול בנושאי אפוטרופסות או עריכת ייפוי כח מתמשך – היא המפתח להשגת המטרות שלכם, תוך שמירה על זכויותיכם ומיצוי האינטרסים שלכם בתהליך. 

במקרים רבים סיוע משפטי מעו"ד מנוסה לענייני משפחה בגבעת שמואל עם הסמכה בגישור, יכול לחולל הבדל של ממש באופן שבו מחלוקות מטופלות, ליתר את הפנייה לערכאות משפטיות ולחסוך לכל המעורבים זמן יקר, כספים רבים ומפח נפש מיותר. 

רוצים להיות בטוחים שהטיפול בענייניכם הרגישים יעשה במידת היסודיות והרגישות הנדרשת? אם כן, אין כל סיבה שתוותרו על שירות שהוא פחות ממצוין מעורך דין מנוסה לענייני משפחה בגבעת שמואל והאזור.

 

נושאים משפטיים שעורכת דין טובה לענייני משפחה מגבעת שמואל יכולה לסייע בהם

לעימותים בעניינים משפחתיים או זוגיים, ובפרט כשמדובר במקרים בהם נכנסים לסיפור גם היבטים כלכליים ו/או הוריים, ישנה הנטיה הטבעית להסלים ולהגיע להתדיינות ארוכה וקשה בערכאות משפטיות. במקרים אלו נחוץ ליווי משפטי מקצועי מטעם עו"ד מנוסה לענייני משפחה בגבעת שמואל ולבטח אם יש ילדים בתמונה. בשורות הבאות נסקור בהרחבה את סוגי התיקים שבהם חשוב במיוחד להסתייע בעו"ד טוב לענייני משפחה בגבעת שמואל, כדי להשיג את התוצאות הרצויות:

 

עריכת ייפוי כח מתמשכים

אדם שמעוניין לערוך מסמך משפטי אשר יעמוד כאלטרנטיבה קבילה למינוי אפוטרופוס, עורך ייפוי כוח מתמשך באמצעות עו"ד לענייני משפחה שהוסמך לכך. זוהי זכותו של כל בגיר בישראל להגדיר באופן זה את זהותם של האדם או האנשים אשר יוסמכו לטפל בענייניו הפרטיים במקרה בו יהפוך בלתי כשיר לקבלת החלטות בנושאים חשובים שונים.

מצב זה עלול להתרחש עקב החמרה במצב הבריאותי הגופני, הנפשי / המנטלי.  מפאת המשקל הרב שיש למסמך ייפוי כח מתמשך, עריכתו בארץ אפשרית רק באמצעות עו"ד שהוסמך לכך מטעם האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים.

 

סיוע במקרי אלימות במשפחה

מקרי אלימות במשפחה למרבה הצער, מהווים חלק נכבד מהמצבים בהם מתעורר הצורך האקוטי בסיוע משפטי איכותי מעו"ד לענייני משפחה בגבעת שמואל, כמו גם במקומות אחרים במרכז. בתיקים אלו, עשוי עורך הדין לפעול על תקן מייצג עבור הצד הנפגע, או לחילופין לייצג את הצד הנאשם בפגיעה.

 

ניסוח הסכמי אימוץ / אפוטרופסות וניהול סכסוכים הקשורים בנושאים אלו

עורך דין או עורכת דין לענייני משפחה בגבעת שמואל מוסמכים גם לספק ליווי משפטי לתהליכי אימוץ, להגשת תביעות אפוטרופסות ולסייע בכל הליך הנוגע להם, לרבות מתן ייצוג משפטי למי שנקלעו לקונפליקטים בהקשרים הללו והביאו אותם להכרעה בערכאות משפטיות.

 

ניסוח צוואות / הגשת התנגדות לצוואה / סיוע במימוש צו ירושה או צו קיום צוואה / ייצוג במאבקי ירושה

עורך דין משפחה עם התמחות בדיני ירושה וצוואות, יכולה לסייע ללקוחות גם בעריכת צוואתם שלהם, וגם במימוש הצוואה שהותיר מי מיקיריהם. בנוסף, מעו"ד לענייני משפחה בגבעת שמואל והסביבה ניתן לקבל גם שירותי ייצוג משפטי במסגרת מאבקי יורשים סביב מימוש הצוואה או הטיפול בעיזבונו של המנוח.

 

הכנת הסכמי נישואין / הסכמי ממון

אנשים רבים מסתייעים בעורך דין משפחה לטובת הסדרה מראש של יחסיהם הרכושיים מול בני הזוג שלהם טרום הנישואים או בתחילתם. זאת בנוסף לעניינים נוספים שמומלץ לקבוע מראש קווים מנחים עבורם למקרי פרידה או גירושין, כחלק מהכנת הסכם נישואין או הסכם ממון.

 

ליווי בהליכי גירושין בהסכמה, גישור גירושין ועריכת הסכמי גירושין בשיתוף פעולה

עו"ד לענייני משפחה מוסמך לסייע בתיקי גירושין המתקיימים בהסכמה וללוות את שני בני הזוג במשותף בגיבוש הסכם הגירושין שלהם. בנוסף, ישנם עורכי דין לענייני משפחה במרכז שהוסמכו גם כמגשרים ובכוחם ללוות מפגשי גישור גירושין כדי להסדיר את כלל אבני המחלוקת בגירושין בין בני הזוג, על מי מנוחות.

 

ייצוג בתביעות גירושין 

עו"ד לענייני משפחה בגבעת שמואל פועל/ת במקרים רבים כמייצג/ת של אחד הצדדים בגירושין כאשר ההליך מגיע להגשת תביעת גירושין לבית הדין לענייני משפחה או לבית הדין הרבני. עם הנושאים המטופלים בתביעות גירושין ומצריכים ייצוג משפטי של עו"ד טוב לענייני משפחה מגבעת שמואל, ניתן למנות תביעות משמורת, תביעות רכוש, תביעות הקשורות בהסדרי ראייה, תביעת מזונות ילדים או תביעת מזונות אישה ועוד עניינים הרלוונטיים להליכי גירושין.

 

אבל איך מוצאים עורך דין טוב לענייני משפחה בגבעת שמואל והסביבה?

נשאלת אם כן השאלה המתבקשת – איך מוצאים עו"ד מומלץ לענייני משפחה בגבעת שמואל ובכלל? אל דאגה – הדגשים הבאים יעזרו לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבורכם:

  1. חפשו מומחיות ספציפית לדיני משפחה – תחום דיני המשפחה הינו עולם משפטי דינמי במיוחד. שינויים בחקיקה ותמורות במגמות הפסיקה חלות בעולם זה בתדירות גבוהה ביותר. מכאן חשיבות הפנייה לעורכי דין אשר דיני המשפחה הם תחום העיסוק המרכזי שלהם. עו"ד העוסק/ת בדיני משפחה, ירושה או גירושין רק באופן מזדמן, לא יוכלו לספק לכם את המענה היסודי הנדרש בנושאים החשובים לכם ביותר. לכן מומלץ בחום ללכת על עו"ד העוסקים ספציפית בתחומים המשפטיים המעסיקים אתכם ומעודכנים באופן שוטף בתקדימים ובחוקים הנוגעים לתיק שלכם.
  2. אל תוותרו על ניסיון רלוונטי – לא כל עורך דין לענייני משפחה בגבעת שמואל מספק את אותו ארסנל שירותים ללקוחותיו ובאותם סטנדרטים מקצועיים. לדוגמה, היה ואתם חותרים לניהול הגירושין שלכם במסגרת הליך גישור פרטי, הבחירה בעו"ד בעל/ת הסמכה בגישור היא קריטית וגם היקף הניסיון המעשי של עורך או עורכת הדין בהובלת מפגשי גישור גירושין. כך גם בהקשר לכל תת התמחות אחרת מעולם דיני המשפחה – בין שמדובר בעניין צוואות או ירושות או בייפוי כוח מתמשך. לכן אל תהססו לברר עם עורכי הדין שאליהם תפנו כמה ניסיון צברו בטיפול בתיקים דומים ובקשו שישתפו אתכם גם בהישגים אליהם הגיעו בתיקים אלו.
  3. זמינות מעל הכל – אם אתם מתגוררים בגבעת שמואל והאזור, חשוב מאוד שהן במישור הגיאוגרפי והן ברמה השירותית, עורך דינכם יהיה זמין עבורכם ונגיש לכם. לכן ישנה משמעות רבה לקרבה של משרד עורכי הדין בו תבחרו לניהול העניינים המשפחתיים שלכם, למקום מגוריכם. כאמור, מעבר לנגישות הגיאוגרפית, חשוב גם לוודא מראש שעו"ד המייצג אתכם יהיה זמין גם להתייעצות טלפונית במידת הצורך.
  4. בדקו מה לקוחות אחרים חושבים – אם ברצונכם להיות סמוכים ובטוחים שעורך הדין שתבחרו בו או בה, יהיו זמינים עבורכם לכל עניין או שאלה, יהיו מחויבים להצלחתם ויציעו לכם מענה בסטנדרטים המקצועיים והשירותיים הכי גבוהים – עליכם לבדוק בגוגל, בפייסבוק ובאתר האינטרנט שלהם את ההמלצות מלקוחותיהם.
  5. שימו לב לאיכות התקשורת מול עורך הדין – העבודה עם עורכי דין לענייני משפחה היא צמודה ונוגעת בנושאים רגישים בעלי השפעה מכרעת על חייהם של אנשים. פירושו שאתם צריכים להיות מסוגלים לשאול את עורך דינכם כל שאלה שמעסיקה אתכם ולהרגיש בנוח עם האופן בו הוא מטפל בתיקכם. בחירה בעורך דין שאינו מסביר בצורה ברורה אודות התהליך הצפוי לכם או כזה שאינכם מרגישים נוח מולו, היא מתכון לקשיים מיותרים בהשגת המטרות שקבעתם לעצמכם בתהליך. מכאן שעליכם להתחשב גם בתחושת הבטן שלכם בנושא.

 

בשורה התחתונה

אם אתם חפצים להסדיר על מי מנוחות של היחסים שלכם עם בני זוגכם, עם הפרודים שלכם לעתיד, מול ילדיכם או עם בני משפחה אחרים – הרי ששירות מעו"ד משפחה מנוסה בגבעת שמואל הוא הדרך הנכונה והיעילה ביותר לעשות כן.

עורכת דין הלנה שמחי היא בעלת משרד עו"ד לענייני משפחה במרכז ומטפלת מזה שנים בתיקי גירושין, נושאי ירושה וצוואות, ענייני אפוטרופסות והורות ועריכת ייפוי כח מתמשכים. עו"ד שמחי מוסמכת גם לניהול הליכי גישור. כל אלו מאפשרים לה לספק לקהל לקוחות המשרד מענה משפטי מקצועי ויסודי באמת בכל נושא משפחתי.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם עורכת דין הלנה שמחי – הזינו את פרטי יצירת הקשר שלכם בטופס הבא. למעבר לטופס – לחצו כאן!

עורך דין לענייני משפחה בגבעת שמואל
עורך דין לענייני משפחה בגבעת שמואל
שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader