עורך דין לענייני משפחה בהוד השרון

שירות מעורך דין לענייני משפחה הוד השרון הוא הבסיס להסדרת קונפליקטים רגישים בתא המשפחתי, כדוגמת גירושין, מקרי אלימות במשפחה, ענייני צוואות וירושות, הסכמי אפוטרופסות או ייפוי כוח מתמשך וכן הלאה.

אולם בין השירותים שניתן לקבל מעו"ד משפחה באזור השרון, ישנם גם שירותי עריכת הסכמים שיכולים למנוע מראש מחלוקות רבות בתוך המשפחה הגרעינית והמורחבת, ולהסדיר את הנושאים המרכזיים ביחסיהם של בני המשפחה ברוח טובה ועל מי מנוחות.

 

הצעד הראשון למציאת עורך דין לענייני משפחה הוד השרון

הדרך לאיתור עורכת דין טובה לענייני משפחה בהוד השרון, מתחילה בזיהוי הפרמטרים החשובים שכדאי לחפש בעו"ד משפחה, ובראשם התמחות מקצועית ספציפית בדיני משפחה, ניסיון מעשי הרלוונטי לסוג השירות המשפטי שלו אתם זקוקים, זמינות גבוהה ונגישות, תקשורת בגובה העיניים וכמובן, חוות דעת מעולות מלקוחות קודמים שנעזרו בשירותיהם של בעל או בעלת המקצוע שאתם שוקלים להסתייע בהם.

 

הידעתם? לא כל עו"ד לענייני משפחה בהוד השרון מציע את אותם השירותים

סוגי השירותים שמספק כל משרד עורכי דין לענייני משפחה במרכז, הם דינמיים ואינם זהים בין עורך דין לעורך דין. למשל, אם אתם מעוניינים לנהל את הליך הגירושין במסגרת גישור תדרשו לבחור בעו"ד עם הסמכת מגשר/ת וניסיון עשיר בליווי מפגשי גישור בגירושין.

כדי להיות סמוכים ובטוחים בכך שאתם בוחרים נכון, מומלץ לברר מראש עם משרדי עורכי הדין אליהם אתם פונים מה היקף ניסיון שצברו במתן שירותים מהסוג שלו אתם זקוקים ולבקש שישתפו אתכם בהצלחות וההישגים שהגיעו אליהם בתיקים דומים לשלכם.

 

אילו סוגי שירותים ניתן לקבל מעורך דין לענייני משפחה בהוד השרון והסביבה?

עימותים משפחתיים תמיד היו ולעולם יהיו, מצב טעון ומאוד מורכב. הדבר נכון במיוחד כשעסקינן במצבים המערבים שיקולים פיננסיים והוריים כמו תביעות גירושין. מצבים אלו מידרדרים לעיתים מזומנות לסכסוך משפטי חריף שמגיע עד כותלי בתי המשפט.

מקרים כאלו הם התרחיש הקלאסי שבו שירותי ייעוץ, ייצוג משפטי או גישור של עורך דין משפחה בהוד השרון, הופך מחויב המציאות. יחד עם זאת, ישנם מגוון רחב של שירותים נוספים שאתם מעניקים עורכי דין לענייני משפחה במרכז כפי שנפרט להלן:

 

1. הכנת ייפוי כח מתמשך:

כשאדם בגיר חפץ בהכנת מסמך משפטי שישמש כחלופה למינוי אפוטרופוס, באפשרותו לערוך ייפוי כוח מתמשך מול עו"ד לדיני משפחה בהוד השרון, עם הסמכה מתאימה לכך. זהו מסמך המאפשר לקבוע את זהות האנשים שיטפלו בענייניו האישיים / הכלכליים של המייפה, בתרחיש של אובדן כשירות לקבלת החלטות עצמאית מצידו בהקשרים הנ"ל.

למותר לציין כי ייפוי הכוח המתמשך נחשב כמסמך משפטי שלו משמעויות בעלות משקל רב. לכן עריכתו בארץ אפשרית רק מול עורכי דין אשר הוסמכו לכך באופן ספציפי מטעם האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים.

 

2. ייצוג נפגעי אלימות במשפחה והוצאת צווי מנע:

אלימות בתוך המשפחה היא למרבה הצער, בין המצבים שבהם ייצוג משפטי הוא אחת מהדרכים הבודדות שבהן הנפגעים יכולים להגן על עצמם. סיוע משפטי אישי ודיסקרטי של עורכת דין לענייני משפחה בהוד השרון, מאפשר לנפגעי אלימות להוציא צווי מניעה כנגד הצד הפוגע כדוגמת צו מעצר, צו הרחקה או צו הגנה למניעת אלימות במשפחה.

אלו הם כלים חיוניים להבטחת שלומם ובטחונם של בני המשפחה הסובלים מאלימות מצד בן משפחה אחר או חוששים מפניה והליווי המשפטי הוא קריטי להוצאתם במהירות.

 

3. הכנת הסכמי אימוץ או אפוטרופסות וייצוג משפטי בסכסוכים הנוגעים לנושאים הללו:

עו"ד מנוסה לענייני משפחה בהוד השרון, הוא הכתובת גם לטיפול בהסכמים המכשירים תהליכי אימוץ ולהגשת תביעות אפוטרופסות, על כל הפעולות הנלוות לכך, כולל ייצוג משפטי בערכאות של צדדים הנתונים במחלוקת על רקע זה.

 

4. עריכת צוואות, טיפול בצו קיום צוואה או בצו ירושה ושירותי ייעוץ וייצוג בסכסוכי ירושה:

ניסוח צוואות, סיוע בהוצאת צו לקיום צוואה וצו ירושה או ייעוץ וליווי משפטי במחלוקות בין יורשים, הם בין השירותים שחלק מעורכי הדין לענייני משפחה בהוד השרון מציעים. הדבר תלוי בקיומה של תת התמחות בדיני צוואות וירושות ומוטב שלעורך דין שמטפל בעניינים רגישים אלו יהיה גם ניסיון מעשי רב בהסדרתם במישור המשפטי.

 

5. הכנת הסכמי טרום נישואין (הסכם נישואין ו/או הסכם ממון):

זוגות רבים בישראל נוהגים לערוך כיום הסכם טרום נישואין בכדי להסדיר את היחסים הכספיים והרכושיים שלהם. במסגרת זו יש מי שבוחרים גם להסדיר עניינים מהותיים נוספים ואת אופן הטיפול במחלוקות שעשויות להתגלע בין בני הזוג במסגרת חייהם המשותפים או במידה ויחסיהם יעלו על שרטון ויוחלט לפרק את החבילה.

קביעת הקווים המנחים להתנהלות של שני הצדדים בתרחיש של גירושין או פרידה מתבצעת גם היא במקרים רבים במסגרת הסכם הנישואין או הסכמי הממון, ונועדה להקל על בני הזוג לקבוע כללי משחק שישרתו את שניהם גם בתרחיש פחות רצוי בזוגיות, כל עוד יחסיהם נמצאים במקום טוב.

 

מה חשיבות הקרבה הגיאוגרפית למשרד עורך הדין?

אם אתם חיים באזור הוד השרון, כדאי לחפש עו"ד משפחה שמשרדה או משרדו יהיו נגישים לכם גיאוגרפית, כלומר, קרובים לביתכם או למשרדכם. אך לא פחות חשוב מכך, חשובה גם הזמינות הגבוהה לפגישות והתייעצויות בטלפון או במייל לפי הצורך.

 

לסיכום: הזמן הנכון לפנות להתייעצות עם עו"ד לענייני משפחה הוד השרון 

בין שנקלעתם לפתחם של גירושין כאובים, לסכסוך ירושה, לסכסוך משמורת, או לכל מחלוקת משפחתית אחרת – הבחירה בנותן השירות המתאים עבורכם, היא לא פחות מאשר קריטית למימוש מוצלח של האינטרסים שלכם, בד בבד להגנה על זכויותיכם ושמירה על שלוות הנפש שלכם.

עורכת דין הלנה שמחי מספקת שירותים משפטיים בתחום דיני המשפחה מזה שנים רבות, למשפחות מאזור הוד השרון, רעננה, רמת השרון, הרצליה, כפר סבא, ראש העין ויישובי הסביבה, לצד שירות גישור מקצועי, וסיוע בעריכת מגוון מסמכים משפטיים ובהם: ניסוח צוואה, עריכת ייפוי כוח מתמשך, הסכם אפוטרופסות, הסכם אימוץ, הסכמי ממון, הסכמי גירושין, הסכם נישואין ועוד.

משרדנו ישמח לעמוד גם לשירותכם בכל עניין אישי ומשפחתי שבו נדרש טיפול משפטי מקצועי, יסודי ואכפתי. נקלעתם למחלוקת משפטית או מעוניינים למנוע מחלוקת כזו? זה הזמן לתאם פגישת ייעוץ אישית עם עו"ד הלנה שמחי ולפעול לניהול חכם ורגיש של המצב.

עורך דין לענייני משפחה בהוד השרון
עורך דין לענייני משפחה בהוד השרון
שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader