עורך דין לענייני משפחה ביהוד

קונפליקטים משפחתיים הם תמיד עניין מורכב וטעון רגשית. זה נכון במיוחד במצבים שבהם מעורבים גם שיקולים ממוניים, זוגיים או הוריים כפי שקורה בתיקי גירושין. אלו הם מצבים שנוטים מטבעם להסלים עד הגעה לסכסוכים משפטיים המתנהלים בבתי המשפט. במקרים הללו שירותי ייעוץ משפטי, ליווי משפטי או גישור מטעם עורך דין לענייני משפחה ביהוד, הופכים לצו השעה.

 

הרגע הזה שבו אתם מבינים שתזדקקו לעורך דין לענייני משפחה ביהוד

לא מעט אנשים מתעוררים יום אחד למשבר משפחתי שמעמת אותם עם צורך בסיוע משפטי מקצועי מעו"ד לענייני משפחה ביהוד והאזור. ברוב המקרים, זה קורה על רקע משברים הנוגעים לנושאים רגישים מאוד, שמחייבים טיפול זהיר ורגיש במיוחד גם במישור המשפטי.

בין שמדובר בהליכי גירושין כאובים שיצאו משליטה או בהליך גירושין בהסכמה, ובין אם אתם על סף סכסוך יורשים או מעוניינים להימנע מראש מהאפשרות הזו על ידי ניסוח צוואה, הפנייה לעורכת דין טובה לענייני משפחה ביהוד, היא הבחירה הנכונה והנבונה, שתיטיב עמכם ועם בני משפחתכם בטווח הרחוק.

 

סוגים של שירותים משפטיים שתוכלו לקבל מעורכת דין לענייני משפחה מיהוד והסביבה

ישנם מגוון רחב של שירותים משפטיים שמעניקים עורכי דין מתחום דיני המשפחה באזור המרכז. עם השירותים המבוקשים בתחום משפטי רחב זה ניתן למנות: 

  • ניסוח צוואות
  • סיוע בהוצאת צו ירושה
  • סיוע בהוצאת צו קיום צוואה
  • טיפול בהתנגדויות לצוואה
  • ייצוג משפטי בסכסוכי יורשים
  • עריכת ייפוי כח מתמשכים 
  • טיפול בהסכמי אפוטרופסות
  • ייעוץ משפטי בתהליכי אימוץ ועריכת חוזי אימוץ
  • ייצוג בתביעות גירושין (לרוב תביעת משמורת, טיפול בהסדרי ראייה, תביעת מזונות ועוד)
  • עריכת הסכם ממון 
  • עריכת הסכמי נישואים
  • עריכת הסכם גירושין בשיתוף פעולה
  • ליווי הליך גישור גירושין
  • ועוד

 

הבחירה באיש או אשת המקצוע הנכונים לטיפול בענייניכם החשובים ביותר, היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתוכלו לעשות בחייכם. הדבר חיוני להגנה על האינטרסים שלכם, ומימוש אופטימלי ומלא כפי הניתן של זכויותיכם. 

עורכת דין הלנה שמחי מציעה לתושבי יהוד והסביבה את כלל השירותים הנ"ל כבר מזה עשורים, בנוסף לשירות גישור מקצועי. משרדנו ישמח לסייע גם לכם בכל עניין זוגי, הורי וכספי הנוגע לתא המשפחתי שלכם ומחייב טיפול משפטי אמין, רגיש, אמפתי ומקצועי.

 

מהם הדברים הראשונים שכדאי לחפש בעורך דין דיני משפחה ביהוד ובכלל?

כאשר מתעורר הצורך בשירותי עורכת דין לענייני משפחה בבקעת אונו והאזור, יש כמה וכמה דברים שלא כדאי להתעלם מהם אלא לבדוק לעומק מבעוד מועד. התמחות משפטית ספציפית לדיני משפחה, היא אחד הדברים המשמעותיים ביותר שעליכם לוודא כי יש למשרד עורכי הדין שעמו אתם שוקלים להתקשר, בדגש על ניסיון בליווי תיקים מהסוג שלכם ומתן סוג השירות המשפטי הספציפי לו אתם זקוקים.

ללא אלו, סביר מאוד להניח שלא תוכלו לקבל ממשרד עורך הדין שבו תסתייעו את השירות המשפטי המקצועי והמועיל ביותר. זאת משום שהצלחות בניהול סכסוכים משפחתיים, בדגש על תביעות גירושין, סכסוכי ממון, מחלוקות בין יורשים וכל עניין משפטי הקשור בתא המשפחתי, הן נגזרת של שליטה מוחלטת בהוראות החוק והפסיקה בתחום דיני המשפחה, המשתנות בתדירות גבוהה, לצד היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים המטפלים בענייני גירושין, ירושה, אפוטרופסות, אימוץ, ייפויי כוח מתמשכים ועוד.

 

מדוע חשוב לוודא שלעו"ד יש התמחות ספציפית בתחום דיני המשפחה?

תחום דיני המשפחה במדינת ישראל נחשב ובצדק, כתחום משפטי דינמי ביותר, בו מתרחשים שינויים בחקיקה ובפסיקה באופן תכוף למדי. בהתאם לכך, בחיפוש אחר משרד עורך דין טוב במרכז, לא כדאי בשום פנים ואופן להתפשר על משרד שעורכי הדין המועסקים בו עוסקים בדיני משפחה, ירושה או גירושין באופן ספורדי בלבד.

לעורכי דין כאלו, בסבירות די גבוהה, לא תהיה הבקיאות הנדרשת בחוקים העדכניים, בפסקה המקובלת בעניינים משפחתיים ותקדימים שנוצרו במקרים דומים לשלכם. לכן, אם אתם מעוניינים בטיפול משפטי יסודי, מקצועי וברמה הגבוהה ביותר,  הבחירה הברורה והמתבקשת היא עורך דין מנוסה לענייני משפחה ביהוד והסביבה, שתחום דיני המשפחה הוא תחום עיסוקו המרכזי שבו הוא צבר את ניסיונו המשפטי לאורך שנים.

 

אל תשכחו לברר האם לעורכי הדין שאליהם פניתם יש רקע מעשי מספק במתן השירות שאתם צריכים

כל משרד עו"ד משפחה ביהוד והאזור, מספק שירותים משפטיים הנוגעים לעולם דיני המשפחה. אולם אין פירושו של דבר כי בהכרח תמצאו בכל אחד מהמשרדים שתבדקו, את אותם השירותים בדיוק. לצורך העניין, גישור בגירושין הוא הליך שלא כל עורך דין לענייני משפחה במרכז בהכרח מוסמך לבצע.

לשם ליווי של הליכי גישור גירושין או גישור משפחתי בכלל, נדרשת הסמכה בגישור, שגם בהקשרה ישנן תתי התמחויות שונות. הדבר נכון גם לעריכת ייפוי כוח מתמשך, שרק עורכי דין לדיני משפחה עם הסמכה לעריכת ייפויי כוח מתמשכים, שניתנה להם מטעם האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, רשאים לערוך.

מאחר והפנייה לשירותי עורך דין מתבצעת ב- 99 אחוז מן המקרים, כשנוצר צורך ספציפי, חבל שתכלו את זמנכם לשווא בפנייה לעשרות משרדי עו"ד ביהוד, רק כדי לגלות לבסוף שהשירותים שלהם אתם זקוקים כלל אינם זמינים במסגרת ארסנל השירותים המשפטיים המוצעים במשרדים אליהם פניתם.

לכן מומלץ לעשות תחקיר קצר בחיפוש אחר עו"ד משפחה ביהוד עם מוניטין של אוטוריטה בהקשר לשירות הספציפי שאתם זקוקים לו. אל תתביישו גם לבקש שעורכי הדין שעמם אתם יוצרים קשר, יציגו לכם דוגמאות להצלחות ולהישגים שהם צברו במקרים דומים לשלכם.

 

על חשיבותן של רגישות, נגישות וזמינות ללקוחות מצד עו"ד לענייני משפחה במרכז

אם אתם גרים ביהוד או הסביבה, הדבר הטבעי והמתבקש ביותר הוא לחפש משרד עורכי דין לענייני משפחה שיהיו נגישים לכם מבחינה גיאוגרפית, הווה אומר – קרובים יחסית לביתכם או למקום העבודה שלכם. אולם לא פחות קריטי מנושא הנגישות הפיזית, הוא עניין הנגישות הרגשית ללקוחות.

עו"ד מתחום דיני המשפחה שלא זמין ללקוחותיו למפגשים, שיחות והתייעצויות טלפוניות כשאלו זקוקים להם, עלול לחטוא לתפקידו, ולבטח כשמדובר בנושאים רגישים שלהם השפעה דרמטית על המשך חייהם של מיוצגיו.

 

מחפשים עורך דין מומלץ לענייני משפחה ביהוד? אל תוותרו על בדיקת המלצות 

גם בשנת 2022, בואך 2023 – בדיקת המלצות וביקורות על בעלי מקצוע, וזה כולל כמובן גם עורכי דין – היא דרך לגיטימית ומהימנה למציאת נותני שירות מובילים בתחומם. בהתאם לכך, אין סיבה שתוותרו על שלב בדיקת ההמלצות על עורכי דין לענייני משפחה, כאשר אתם מחפשים מייצג שיטפל בתיק או בהסכם שברצונכם לערוך.

קראו ביקורות בגוגל, בדקו חוות דעת בפייסבוק וחפשו גם דירוגים והמלצות באתרי אינטרנט המתמחים בסקירת נותני שירותים, לרבות עורכי דין עם התמחות בדיני משפחה. בנוסף, אתם יכולים וצריכים גם לבקש מכל עו"ד שאליו תפנו לשיחה ראשונית, שיפנה אתכם ללקוחות קודמים שנעזרו בשירותיו או שירותיה. כך תדעו מעבר לכל ספק כי אתם נמצאים בידיים טובות שייצגו אתכם כראוי.

 

זכרו: תקשורת בגובה העיניים חשובה לא פחות מרמה מקצועית גבוהה

תהליך העבודה עם עו"ד לענייני משפחה ביהוד ובכל מקום, הוא בדרך כלל אינטנסיבי במיוחד. מרבית העניינים המטופלים בידי עורכי דין לענייני משפחה הם משמעותיים להמשך חייהם של הלקוחות. לכן זה אך טבעי שתרצו לוודא שעורך הדין שיטפל בכם, יהיה לא רק בעל מקצוע מצוין או גם בן אדם – על כל המשתמע מכך.

מגיע לכם שיהיה מי שילחם על מימוש הזכויות וקידום האינטרסים שלכם בבית המשפט ומחוץ לו, וההתרשמות האישית מטיב התקשורת והכימיה שלכם עם עורך הדין, תאפשר לכם לוודא בסבירות גבוהה, כי כך יהיה.

לשם כך הקפידו לקבוע פגישות ייעוץ והתרשמות עם כל עו"ד שאתם שוקלים לשכור את שירותיו. אל תהססו לשאול כל שאל גדולה כקטנה שמעסיקה אתכם, ושימו לב לתשובות הניתנות לכם ולרוח הדברים שנאמרים. אם הגעתם לעו"ד ששומר על עמימות ואינכם מצליחים לקבל ממנו תשובות חד משמעיות ובגובה העיניים, הניתנות בנועם ובסבלנות, עדיף שתמשיכו לחפש.

 

לסיכום: אל תקלו ראש בבחירה בעורכת דין טובה לענייני משפחה ביהוד

הטיפול בעניינים משפחתיים כדוגמת תביעת גירושין, אפוטרופסות, אימוץ, ענייני צוואות וירושות, הכנת ייפוי כח מתמשך ועוד, צריך להתבצע על ידי עו"ד שידע להפיג את החששות שלכם אך בד בבד – גם לספק לכם תמונת מצב ברורה של פני הדברים והמשמעויות הנגזרות מכל צעד שתבצעו.

עורכת דין משפחה הלנה שמחי – מסייעת מזה שנים רבות ללקוחות מיהוד והסביבה בכל הנושאים הללו, ובנושאים נוספים מעולם דיני המשפחה, לרבות הליכי גישור שמייתרים את הצורך בהגעה להתדיינות משפטית ארוכה, יקרה ומורכבת בבתי המשפט. מעוניינים גם אתם בפגישה אישית ודיסקרטית עם עו"ד לענייני משפחה הלנה שמחי? צלצלו למשרדנו כבר היום: 077-804-4141.

עורך דין לענייני משפחה ביהוד
עורך דין לענייני משפחה ביהוד
שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader