עורך דין לענייני משפחה בקרית אונו

אנשים רבים באזור בקעת אונו מגיעים יום בהיר אחד למצב משפחתי המעמת אותם עם הצורך בשירותי סיוע משפטי מקצועי של עורך דין לענייני משפחה בקרית אונו והסביבה. ברובם המוחלט של המקרים, מדובר על עניינים אישיים, אינטימיים ורגישים, המחייבים טיפול זהיר אך יסודי מבעל מקצוע שייגש לעניין במידת הרגישות הנדרשת.

בין אם מדובר על הליך גירושין כאוב שהסלים או גירושין בהסכמה, סכסוכי ירושה, ניסוח צוואה, עריכת ייפוי כוח מתמשך, ענייני אפוטרופסות, תהליך אימוץ, עריכת הסכמי ממון, הסכם גירושין או כל עניין אחר – הבחירה בבעל המקצוע הנכון היא המפתח שלכם למימוש האינטרסים שלכם, תוך הגנה על מלוא זכויותיכם והשקט הנפשי שלכם.

עו"ד הלנה שמחי מעניקה את כל השירותים הללו לצד שירותי גישור מקצועיים, לתושבי קרית אונו והסביבה מזה שנים רבות, ותשמח לעמוד גם לרשותכם בכל נושא זוגי, הורי או ממוני הקשור בתא המשפחתי ומצריך טיפול משפטי מקצועי ואמין.

 

אילו סוגי שירותים ניתן לקבל מעורך דין לענייני משפחה בקרית אונו והסביבה?

עימותים משפחתיים הם לעולם עניין טעון ומורכב לטיפול. הדבר נכון אף יותר כאשר עסקינן במצבים שמערבים שיקולים פיננסיים והוריים כמו תביעות גירושין. מצבים אלו מידרדרים לעיתים מזומנות לסכסוך משפטי חריף שמגיע עד כותלי בתי המשפט.

מקרים כאלו הם התרחיש הקלאסי שבו שירותי ייעוץ, ייצוג משפטי או גישור של עורך דין משפחה בקרית אונו, הופך מחויב המציאות. יחד עם זאת, ישנם מגוון רחב של שירותים נוספים שאותם מעניקים עורכי דין לענייני משפחה במרכז ואודותיהם נפרט כאן:

 

1. הכנת ייפוי כח מתמשך:

כאשר אדם מעל גיל 18 בישראל, חפץ בעריכת מסמך משפטי שיהווה חלופה קבילה למינוי אפוטרופוס, הוא יכול לערוך ייפוי כח מתמשך בעזרת עורך דין דיני משפחה בקרית אונו שהוסמך או הוסמכה לעריכת ייפויי כוח מתמשכים. מסמך זה מאפשר לקבוע מי יהיו האנשים שיטפלו בעניינים האישיים והכלכליים של אדם במידה שיאבד את כשירותו לקבל באופן עצמאי החלטות בהקשרים הללו.

תרחיש שכזה יכול לקרות בשל הידרדרות של המצב הרפואי הפיזי, הנפשי או השכלי.  חשוב לדעת כי יפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי בעל משמעויות כבדות משקל ולכן לעריכתו בישראל מוסמכים אך ורק עורכי דין בעלי הסמכה ספציפית לנושא מהאפוטרופוס הכללי של משרד המשפטים.

 

2. ייצוג נפגעי אלימות במשפחה והוצאת צווי מניעה:

אלימות בתוך המשפחה היא למרבה הצער, בין המצבים שבהם ייצוג משפטי הוא אחת מהדרכים הבודדות שבהן הנפגעים יכולים להגן על עצמם. סיוע משפטי אישי ודיסקרטי של עורכת דין לענייני משפחה בקריית אונו, מאפשר לנפגעים להוציא צווי מניעה כנגד הצד הפוגע כדוגמת צו מעצר, צו הרחקה וצו הגנה למניעת אלימות במשפחה.

אלו הם כלים חיוניים להבטחת שלומם ובטחונם של בני המשפחה הסובלים מאלימות מצד בן משפחה אחר או חוששים מפניה והליווי המשפטי הוא קריטי להוצאתם במהירות.

 

3. הכנת הסכמי אימוץ או אפוטרופסות וייצוג משפטי בסכסוכים הנוגעים לנושאים הללו:

עו"ד מנוסה לענייני משפחה בקרית אונו, הוא הכתובת גם לטיפול בהסכמים המכשירים תהליכי אימוץ ולהגשת תביעות אפוטרופסות, על כל הפעולות הנלוות לכך, כולל ייצוג משפטי בערכאות של צדדים הנתונים במחלוקת על רקע זה.

 

4. עריכת צוואה, ייעוץ בנושא צו קיום צוואה או צו ירושה ושירותי ייעוץ וייצוג משפטי בסכסוכי יורשים:

ניסוח צוואות, סיוע בהוצאת צו לקיום צוואה וצו ירושה או ייעוץ וליווי משפטי במחלוקות בין יורשים, הם בין השירותים שחלק מעורכי הדין לענייני משפחה בקרית אונו מציעים. הדבר תלוי בקיומה של תת התמחות בדיני צוואות וירושות ומוטב שלעו"ד המטפל בעניינים רגישים אלו יהיה גם ניסיון מעשי רב בהסדרתם במישור המשפטי.

 

5. עריכה של הסכמים בין בני זוג לקראת הנישואין (הסכם נישואין ו/או הסכם ממון):

זוגות רבים נוהגים לערוך הסכם טרום נישואיהם כדי להסדיר את היחסים הממוניים והרכושיים שלהם. במסגרת זו יש מי שבוחרים גם להסדיר ענייניים מהותיים נוספים ואת אופן הטיפול במחלוקות שעשויות להתגלע ביניהם במסגרת חייהם המשותפים או במידה ויחסיהם יעלו על שרטון ויוחלט לפרק את החבילה.

קביעת הקווים המנחים להתנהלות של שני הצדדים בתרחיש של גירושין או פרידה מתבצעת גם היא במקרים רבים במסגרת הסכם הנישואין או הסכמי הממון, ונועדה להקל על בני הזוג לקבוע כללי משחק שישרתו את שניהם גם בתרחיש פחות רצוי בזוגיות, כל עוד יחסיהם נמצאים במקום טוב.

 

כמה טיפים מועילים במיוחד למציאת עורך דין טוב לענייני משפחה בקרית אונו

הדרך לאיתור עורכת דין טובה לענייני משפחה בקרית אונו, מתחילה בזיהוי הפרמטרים החשובים שכדאי לחפש בעו"ד משפחה, ובראשם התמחות מקצועית ספציפית בדיני משפחה, ניסיון מעשי הרלוונטי לסוג השירות המשפטי שלו אתם זקוקים, זמינות גבוהה ונגישות, תקשורת בגובה העיניים וכמובן, חוות דעת מעולות מלקוחות קודמים שנעזרו בשירותיהם של בעל או בעלת המקצוע שאתם שוקלים להסתייע בהם. כדי למצוא עו"ד שיענה על כל הציפיות הללו, כדאי להתחיל בטיפים הבאים:

 

מציאת עו"ד עם התמחות מקצועית ספציפית בדיני משפחה

עולם דיני המשפחה הוא תחום משפטי דינמי מאין כמוהו, שמתרחשים בו שינויי חקיקה ופסיקה באופן תכוף במיוחד. מכאן שבחיפוש עורך דין משפחה במרכז, לא מומלץ להתפשר על עו"ד שעוסק בדיני המשפחה, הירושה או הגירושין על בסיס מזדמן בלבד.

עו"ד כזה בסבירות גבוהה לא יהיה בקיא דיה בחקיקה העדכנית, בהלכה הפסוקה ובפסיקה התקדימית בתיקים דומים לשלכם. בהתאם לכך, הבחירה הנכונה היא משרד עו"ד העוסק בתחום דיני המשפחה באופן ספציפי וממוקד ומציע את השירות המשפטי הספציפי שלו אתם זקוקים.

 

מציאת עו"ד משפחה עם ניסיון מעשי הרלוונטי לסוג השירות המשפטי שלו אתם זקוקים

סוגי השירותים שמספק כל משרד עורכי דין לענייני משפחה במרכז, הם דינמיים ואינם זהים בין עורך דין לעורך דין. למשל, אם אתם מעוניינים לנהל את הליך הגירושין במסגרת גישור תדרשו לבחור בעו"ד עם הסמכת מגשר/ת וניסיון עשיר בליווי מפגשי גישור בגירושין.

כדי להיות סמוכים ובטוחים בכך שאתם בוחרים נכון, מומלץ לברר מראש עם משרדי עורכי הדין אליהם אתם פונים מה היקף ניסיון שצברו במתן שירותים מהסוג שלו אתם זקוקים ולבקש שישתפו אתכם בהצלחות וההישגים שהגיעו אליהם בתיקים דומים לשלכם.

 

כך תמצאו עו"ד לענייני משפחה עם רמת זמינות גבוהה ונגישות

אם אתם חיים באזור קרית אונו, כדאי לחפש עו"ד משפחה שמשרדה או משרדו יהיו נגישים לכם גיאוגרפית, כלומר, קרובים לביתכם או למשרדכם ולא פחות חשוב מכך, חשובה גם הזמינות הגבוהה לפגישות והתייעצויות טלפוניות על פי הצורך.

 

כך תמצאו חוות דעת מלקוחות קודמים שנעזרו בשירותי עורך הדין

אחת הדרכים האפקטיביות למציאת אנשי מקצוע טובים ומהימנים היא עדיין בדיקת המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים שקיבלו מהם שירותים. לכן חשוב שלא לוותר על קריאת ביקורות בגוגל, בפייסבוק ובאתרי האינטרנט של עורכי דין לענייני משפחה, אם ברצונכם לוודא שתקבלו את המענה המשפטי והשירותי הטוב ביותר.

 

הדרך לעמוד על טיב התקשורת עם בעל/ת המקצוע שאתם שוקלים לשכור

תהליך העבודה מול עו"ד משפחה הוא לרוב אינטנסיבי מאוד ומשפיע על נושאים בעלי משקל רב על המשך החיים של הלקוח. כדי לוודא שאתם לא מפקידים את העניינים היקרים לכם מכל בידיים של אדם שאינו אכפתי דיה, מקצועי במידה הנדרשת ומוכן להילחם למענכם, חשוב להפגש אישית עם כל עו"ד שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור ולשאול את כל השאלות הגדולות שמעסיקות אתכם  לגבי התהליך המשפטי שבו אתם מתעניינים, כבר בשיחת הייעוץ.

עו"ד שלא מספק לכם תשובות ברורות וסבלניות לשאלותיכם, או כזה שמעורר בכם אי נוחות, הוא כנראה לא בעל המקצוע הנכון עבורכם ולכן במצב כזה כדאי שתמשיכו לחפש.

 

לסיכום: הזמן הנכון לפנות להתייעצות עם עו"ד מומלצת לענייני משפחה הוא עכשיו

שירות מעו"ד מומלץ לענייני משפחה בקרית אונו והסביבה, הוא הדרך הטובה ביותר להסדיר עניינים משפחתיים רגישים כמו הליכי גירושין, ענייני אפוטרופסות, טיפול בצוואה או ירושה, עריכת ייפוי כח מתמשך וכן הלאה. לעוד הלנה שמחי משרד עורכי דין ותיק באזור המרכז המסייע מזה שנים רבות ללקוחות מכל אזור גוש דן ובכלל זה גם קריית אונו.

עורכת דין שמחי בעלת הסמכה בגישור שמאפשרת לה לספק לקהל לקוחותיה את המענה המשפטי המקצועי והיסודי ביותר גם מחוץ לבתי המשפט, על מי מנוחות. מעוניינים לקבוע שיחת ייעוץ פרטית ודיסקרטית מול עו"ד משפחה הלנה שמחי? מלאו את פרטי הקשר שלכם כאן וניצור עמכם קשר בהקדם.

עורך דין לענייני משפחה בקרית אונו
עורך דין לענייני משפחה בקרית אונו
שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader