עורך דין לענייני משפחה הרצליה

הטיפול בנושאים משפחתיים רגישים כמו תביעות גירושין, ענייני ירושה, נושאי אפוטרופסות, הכנת ייפוי כוח מתמשך, תיקי אימוץ או אלימות בתוך המשפחה חלילה, מחייב מומחיות משפטית ספציפית לצד גישה אנושית, רגישה ומכילה. אלו הם הכלים שבאמצעותם מלווה עו"ד הלנה שמחי את מיוצגיה ובשורות הבאות נדון במשמעותם לבחירה בעורך דין לענייני משפחה הרצליה.

 

מתי כדאי לפנות לעורך דין לענייני משפחה הרצליה?

אם נקלעתם למשבר משפחתי ובפרט אם מדובר במקרה שבו כרוכים עניינים פיננסיים, מחלוקות עם בני הזוג או סכסוך שקשור לילדים המשותפים שלכם – זה בדיוק הזמן הנכון לפנות לעו"ד לענייני משפחה בהרצליה, ויפה שעה אחת קודם. הסיבה לכך היא שמדובר בקונפליקטים עדינים אך נפיצים במיוחד, שיש להם נטייה להסלים עד כדי פיצוץ שפוגע בכל המעורבים.

לעיתים מקרים אלו מגיעים לערכאות משפטיות, שלא לצורך, מה שעולה לכל הצדדים בזמן יקר, הוצאות כבדות והמון עוגמת נפש. החדשות המעודדות הן כי בהחלט ניתן להימנע מכך, אם דואגים לפנות לייעוץ והכוונה משפטית מעורך דין טוב לענייני משפחה הרצליה, במועד מוקדם מספיק.

 

באילו נושאים ניתן להיעזר במשרד עורך דין לענייני משפחה בהרצליה?

ישנם מגוון רחב של שירותים משפטיים שמעניקים עורכי דין בתחום דיני המשפחה באזור הרצליה והשרון. עם השירותים המבוקשים בתחום משפטי רחב זה ניתן למנות: 

  • ניסוח צוואות
  • סיוע בהוצאת צו ירושה
  • סיוע בהוצאת צו קיום צוואה
  • טיפול בהתנגדות לצוואה
  • ייצוג משפטי בסכסוכי יורשים
  • עריכת ייפוי כח מתמשכים 
  • טיפול בהסכמי אפוטרופסות
  • ייעוץ משפטי בהליכי אימוץ והכנת הסכמי אימוץ
  • ייצוג בתביעות גירושין (לרוב תביעת משמורת, טיפול בהסדרי ראייה, תביעת מזונות ועוד)
  • עריכת הסכם ממון 
  • עריכת הסכמי נישואים
  • עריכת הסכם גירושין בשיתוף פעולה
  • ליווי הליך גישור גירושין

 

הבחירה בבעל/ת המקצוע המתאימ/ה לטיפול בענייניכם האישיים והמשפחתיים, היא בין הבחירות הכי משמעותיות וחשובות שתבצעו כנראה בחייכם. זה חיוני לשמירה על האינטרסים שלכם, ולמימוש מלא ומיטבי של זכויותיכם. 

עורכת דין הלנה שמחי מציעה לתושבי הרצליה והסביבה את כלל השירותים הנ"ל כבר מזה עשורים, בנוסף לשירות גישור מקצועי. משרדנו ישמח לסייע גם לכם בכל עניין זוגי, הורי וכספי הנוגע לתא המשפחתי שלכם ומחייב טיפול משפטי אמין, רגיש ומקצועי.

 

סוגי השירותים המשפטיים שלא כל עורך דין לענייני משפחה בהרצליה יוכל לספק לכם

כל משרד עו"ד משפחה בהרצליה והאזור, מספק שירותים משפטיים הנוגעים לעולם דיני המשפחה. אולם אין פירושו של דבר כי בהכרח תמצאו בכל אחד מהמשרדים שתבדקו, את אותם השירותים בדיוק. לצורך העניין, גישור גירושין הוא הליך שלא כל עורך דין לענייני משפחה במרכז בהכרח מוסמך לבצע.

לשם ליווי של הליכי גישור גירושין או גישור משפחתי בכלל, נדרשת הסמכה בגישור, שגם בהקשרה ישנן תתי התמחויות שונות. הדבר נכון גם לעריכת ייפוי כוח מתמשך, שרק עורכי דין לדיני משפחה עם הסמכה לעריכת ייפויי כוח מתמשכים, שניתנה להם מטעם האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, רשאים לערוך.

מאחר והפנייה לשירותי עורך דין מתבצעת ב- 99 אחוז מהמקרים, כשנוצר צורך מוגדר, חבל שתכלו את זמנכם לשווא בפנייה לעשרות משרדי עו"ד בהרצליה, רק כדי לגלות לבסוף שהשירותים שלהם אתם זקוקים כלל אינם זמינים במסגרת ארסנל השירותים המשפטיים המוצעים במשרדים אליהם הגעתם.

לכן מומלץ לעשות תחקיר קצר בחיפוש אחר עו"ד משפחה בהרצליה עם מוניטין של אוטוריטה בקשר לשירות הספציפי שאתם זקוקים לו. אל תתביישו גם לבקש שעורכי הדין שעמם אתם יוצרים קשר, יציגו לכם דוגמאות להצלחות שהם צברו בתיקים דומים לשלכם.

 

הדברים הבסיסיים שיש לחפש בכל עו"ד דיני משפחה הרצליה

כאשר מתעורר הצורך בשירותי עורכת דין לענייני משפחה בהרצליה והאזור, יש כמה וכמה דברים שלא כדאי להתעלם מהם אלא לבדוק לעומק מבעוד מועד. התמחות משפטית ספציפית לדיני משפחה, היא אחד הדברים המשמעותיים ביותר שעליכם לוודא כי יש למשרד עורכי הדין שעמו אתם שוקלים להתקשר, בדגש על ניסיון בליווי תיקים מהסוג שלכם ומתן סוג השירות המשפטי הספציפי לו אתם זקוקים.

ללא אלו, סביר מאוד להניח שלא תוכלו לקבל ממשרד עורך הדין שבו תסתייעו את השירות המשפטי המקצועי והמועיל ביותר. זאת משום שהצלחות בניהול סכסוכים משפחתיים, בדגש על תביעות גירושין, סכסוכי ממון, מחלוקות בין יורשים וכל עניין משפטי הקשור בתא המשפחתי, הן נגזרת של שליטה מוחלטת בהוראות החוק והפסיקה בתחום דיני המשפחה, המשתנות בתדירות גבוהה, לצד היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים המטפלים בענייני גירושין, ירושה, אפוטרופסות, אימוץ, ייפויי כוח מתמשכים ועוד.

 

שאלת השאלות: האם לעורך הדין יש התמחות בדיני משפחה?

תחום דיני המשפחה במדינת ישראל נחשב ובצדק, כתחום משפטי דינמי ביותר, בו מתרחשים שינויים בחקיקה ובפסיקה באופן תכוף למדי. בהתאם לכך, בחיפוש אחר משרד עורך דין טוב במרכז, לא כדאי בשום פנים ואופן להתפשר על משרד שמועסקים בו עו"ד העוסקים בדיני משפחה, ירושה או גירושין רק באופן מזדמן. עורכי דין אלו, בסבירות גבוהה, לא יהיו בקיאים מספיק בחוקים העדכניים, בפסיקה המקובלת בנושאים משפחתיים ובתקדימים שנוצרו בתיקים דומים לשלכם.

משמעו שאם אתם חפצים בקבלת טיפול משפטי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, אסור לכם להתפשר על פחות מעו"ד מנוסה לענייני משפחה הרצליה, שעולם דיני המשפחה זהו מטה לחמו – קרי, העיסוק המרכזי שלו, בו הוא צבר את מירב ניסיונו המשפטי.

 

למה כדאי לבחור בעורך דין לענייני משפחה קרוב לבית?

אם אתם גרים בהרצליה וסביבתה, הדבר הכי מתבקש הוא שתחפשו אחר משרדי עו"ד מאזורכם, שיהיו קרובים לביתכם או לעבודתכם. אולם מעבר לנגישות הפיזית, חשובה מאוד גם הנגישות ללקוחות בטלפון ובאמצעים אחרים.

עו"ד משפחה שלא זמינים ללקוחותיהם לשיחות והתייעצויות טלפוניות, עלולים לחטוא לתפקידם, ולבטח אם מדובר על נושאים רגישים כמו מקרי אלימות במשפחה חלילה או טיפול במשברים על רקע תביעות גירושין, המחייבים זמינות גבוהה מצד עורך דין למיוצגיו.

 

המלצות הן עדיין הדרך הטובה ביותר למציאת עו"ד מומלץ לענייני משפחה בהרצליה

גם בשנת 2022, בואך 2023 – בדיקת המלצות וביקורות על בעלי מקצוע, וזה כולל כמובן גם עורכי דין – היא דרך לגיטימית ומהימנה למציאת נותני שירות מובילים בתחומם. בהתאם לכך, אין סיבה שתוותרו על שלב בדיקת ההמלצות על עורכי דין לענייני משפחה, כאשר אתם מחפשים מייצג שיטפל בתיק או בהסכם שברצונכם לערוך.

קראו ביקורות בגוגל, בדקו חוות דעת בפייסבוק וחפשו גם דירוגים והמלצות באתרי אינטרנט שמתמחים בסקירת נותני שירותים, לרבות עורכי דין עם התמחות בדיני משפחה. בנוסף, אתם יכולים וצריכים גם לבקש מכל עו"ד שאליו תפנו לשיחה ראשונית, שיפנה אתכם ללקוחות קודמים שנעזרו בשירותיו או שירותיה. כך תדעו מעבר לכל ספק כי אתם נמצאים בידיים טובות שייצגו אתכם כראוי.

 

זכרו: תקשורת בגובה העיניים חשובה לא פחות מרמה מקצועית גבוהה

העבודה עם עו"ד משפחה הרצליה היא תהליך אינטנסיבי מטבעו. מרבית העניינים המטופלים בידי עורכי דין לענייני משפחה הם משמעותיים להמשך חייהם של הלקוחות. לכן זה אך טבעי שתרצו לוודא שעורך הדין שיטפל בעניינים שלכם, יהיה גם בעל מקצוע מעולה אך מעל לכל – גם בעל יחסי אנוש מצוינים.

זכרו כי אתם ראויים לכך שיהיה מי שידאג למימוש הזכויות ולקידום האינטרסים שלכם גם בבתי המשפט וגם מחוץ להם. ההתרשמות האישית שלכם מאופי התקשורת עם עורך הדין, היא חיונית להבטיח בסבירות גבוהה, שכך יהיה.

 

אל תוותרו על פגישות אישיות עם עורכי הדין שאתם שוקלים להסתייע בהם לטיפול בענייניכם האישיים

כך הקפידו לקבוע פגישות ייעוץ והתרשמות עם כל עו"ד שאתם שוקלים לשכור. אל תהססו לשאול כל שאלה שמעסיקה אתכם, ושימו לב לתשובות הניתנות לכם. הגעתם לעו"ד שאינכם מצליחים לקבל ממנו תשובות חד-משמעיות בגובה העיניים? המשיכו לחפש עד שתמצאו עורך דין שעמו תרגישו בנוח.

 

לסיכום

התעוררתם יום בהיר אחד למשבר בתא המשפחתי שהטיפול בו מחייב התערבות משפטית? זה הזמן להרים טלפון לעורכת דין משפחה הלנה שמחי, המתמחה בליווי הליכי גירושין, גישור גירושין, עריכת הסכמי גירושין והסכמי ממון, עריכת צוואות, טיפול במחלוקות ירושה, הכנת ייפויי כוח מתמשכים, טיפול בהסכמי אפוטרופסות ומגוון נושאים נוספים שאותם עדיף להסדיר בליווי משפטי מקצועי מעורכת דין מנוסה לענייני משפחה הרצליה.

פנו עכשיו לשיחת היכרות ראשונית עם עו"ד שמחי ועשו את הצעד הראשון והמתבקש להתמודדות עם המשבר המשפחתי בכלים הנכונים.

עורך דין לענייני משפחה הרצליה
עורך דין לענייני משפחה הרצליה
שתפו בקליק
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד הלנה שמחי

עורכת דין הלנה שמחי הינה מומחית בתחום דיני משפחה.
היא בעלת משרד עריכת דין מוביל, כיהנה כסגנית ועדת בתי משפט לענייני משפחה מחוז מרכז, כהנה כסגנית וועדת בתי דין רבניים מחוז מרכז, כיהנה כחברה בועדת ניסוח משפטי של לשכת עורכי דין מחוז ת"א והיא מוזמנת מידי שנה להרצות בכנסים בינלאומיים בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והורות משותפת.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 114 ביקורות
×
js_loader